چند وقت پیش یه جا خوندم که نوشته بود موبایل و کنسول بازی و کلی چیزای دیگه اونم مجانی!!!

از طرفی چون می خواستم یه موبایل آندروید بخرم و پول نداشتم کل مطلب رو خوندم و جوگیر شدم!

طرف می گفت دوست من بدین وسیله یک mp3 گرفته بود. بعد از در خواست هدیه(آماده شدن امتیاز ها) شما سه هفته طول کشید تا هدیه اومد

من هم عضو شدم و قسمت ها و فیلم و هدایا و روش های کسب امتیاز رو خوندم متوجه شدم که قضیه از چه قرار است. واقعیتش قرار نیست کار سختی بکنید. فقط باید اطلاعاتتون رو (درست بخصوص آدرس، کدپستی و ایمیل) وارد کنید.

ابتدا از اینwww.xpango.com?ref=92627219جا وارد سایت شوید و در سمت راست اطلاعاتتان را وارد و هدیه خود را انتخاب و get started! را بزنید

حال با پنجره زیر روبرو می شوید
http://1.alinks.site11.com/images/b0f658cbffd2.jpg
اطلاعات خود را به درستی وارد کنید





یک راهنمایی در مورد آدرس، آدرس باید انگلیسی باشد

و انگلیسی ها هم برعکس آدرس می نوسند مثلا: تهران، خ جمهوری، ک 1، پ 4 :

no4,alley1,st jomhoori,tehran

در ضمن برای پیدا کردن کد پستی نیز می توانید از اینجا استفاده کنید

بعد پیغام داده می شود که به امیلتان سر بزنید و روی لینک اولی(تایید عضویت) نه روی لینک دومی(لغو عضویت) کلیک کنید

بعد از این کار شما عضو شده اید

حال برای کسب امتیاز دو راه دارید. که من راه اول را پیشنهاد می کنم

1.راه اول:

این راه بدون خرج تر و رایگان است. فقط کافیه شما این سایت را به افراد مختلف معرفی کنید تا آنها نیز عضو شوند. (برای هر نفری که دعوت می کنید 1 امتیاز می گیرید)

حال چگونه دعوت کنیم

بعد از آنکه عضو شده و وارد سایت شدید

چنین قسمتی را می بینید:

http://1.alinks.site11.com/images/8d69f4090667.jpg



به افرادی که سایت را معرفی می کنید بگویید که از آدرسی که در referall link نوشته شده وارد شوند

در اینصورت اگر آنها از این لینک وارد شوند و ثبت نام کنند شما 1 امتیاز میگیرید

2.روش دوم: خود اگر در سایت بررسی کنید متوجه می شوید



با سلام خدمت شما خوانندگان گرامی نترسید کلاه برداری نسیت این سایت یک سایت تبلیعاتی است که یک سری سایت های تبلیغ میکند که شما با عضویت در آنها(که پولی هست) امتیاز می گیرید البته ما ایرانیا که پول نمی دیمD: روش دوم این است که به تعداد افرادی که در سایت از طرف ما عضو می شوند امتیاز می گیریم