نور الهی از کرج پرسيده اند : چه نوع جنی پس از تسخير بر انسان ظاهر ميشود

جواب : بستگی به طريقه احضار دارد و اينکه هدف از تسخير چه ميباشد
و دقيقا مطابق با هدف جن مخصوص آن ظاهر ميشود مثلا هدف از تسخير ميتواند شفای مريض . جلب محبت . خارج نمودن دفينه . تسلط بر جنيان برای از بين بردن ظلم و ... باشد
و ممکن است که جنيان خود را به صورت حيوانات مختلف نيز به شما نشان دهند
ایمیل محسن حبيبی از تهران: چن وقت پيش با زنی آشنا شدم که تسخير جن ميکرد و از او
خواهش کردم به من هم ياد دهد. و گفت کاری ندارد فلان کار را بکن و فلان ورد را بخوان و منتظر باش و من که فکر نمی کردم موفق بشم طبق دستورات او عمل کردم . به يکباره و غير منتظره
حيوانات مخوفی بر جلوی چشمانم و درست روبروی صورتم ظاهر شد . وحشت سراسر وجودم
را فرا گرفت و دستانم را جلوی صورتم گرفتم و فرياد کشيدم و پشت سرم هم صدای آب ميامد
بعد از چند لحضه ديدم حيوانات زيادی دورم را گرفته اند و همه هم خيلی واضح و واقعی جلوه مينمودند حتی صداهای ترسناک هم از آنها به گوش ميرسيد . ديدم در پشت سرم دريايی نمايان شد و نهنگ بزرگی ميخواست مرا ببلعد . باور کنيد تمام موهای بدنم سيخ سيخ شده
بودند و بد جوری ميلرزيدم و از تسخير جن پشيمان شدم و شروع کردم به دويدن
اگر دير جنبيده بودم مطمئنا الان زنده نبودم و حتما از ترس سکته ميکردم و صحنه های
وحشت ناک خيلی ديدم ولی در فيلم . و اينجوری اش را نديده بودم
و ديگر دنبال کارهای تسخير جن و اين حرفا... نميروم چون ديگر تاب ديدن آن حيوانات وحشتناک
را ندارم

ايميل خانم نصيری از تهران : مدتی است که بين خانواده ما بحث و بگو مگو پيش آمده
آيا کار جن هاست

جواب : اجانين با تصرفات خود گاهی باعث قيل و قال و نزاع در يک خانواده ميشوند
و يا باعث اختلاف بين انسانها ميشوند. البته آنها بی دليل اين کار را نميکنند
آنها از اشيای فلزی و چيز های داغ و سوزان مانند در و پنجره و ... و آب جوش صدمه ميبينند
و آنها از طرف پروردگار اجازه دارند از هرکه صدمه ميبينند مجازاتش کنند
و بهتر است ما انسانها به طرق مختلف رعايت حال آنها را بکنيم مثلا بدون گفتن بسم الله
آب جوش يا داغ و يا ته سيگار روشن . ذغال داغ و ... را زمين نيندازيم .
و در هنگام ضربه زدن مثلا با چکش و ... اول بسم الله بگوييم و بعد کار را شروع کنيم
و کسی که اعتقادی به وجود جن ندارد نبايد فحش يا ناسزا به آنها بگويد و ... چون خيلی زود
او را به مجازاتش ميرسانند و در برخی موارد ديده شده که شخص را کشته اند
مثلا : خانم رمضانی از اصفهان ايميلی داشتند به اين مضمون : (( يکی از فاميلهای دور ما
خيلی وقت پيش بچه دو ساله ای داشتند که در اتاق موقعی که با مادرش هر دو خواب بودند
با ضربات چاقو کشته شده بود و قاتلش هيچگاه پيدا نشد و اين خانواده همچنان در غم
از دست رفتن فرزندشان مي سوختند تا اينکه به پيشنهاد يکی از همسايگان به يک
دعا نويس و عارف مراجعه کردند و به اين نتيجه رسيدند که هفت روز قبل از کشته شدن فرزندش
با يک کتری نسبتا بزرگ مقداری آب جوش روی زمين ريخته و بچه جنی را به طرز فجيع سوزانده
و بعد از مدتی اين بچه جن مرده است و بخاطر همين جنيان تصميم به کشتن بچه ی اين زن
گرفته اند و ضربات چاقو را مادر بچه جن زده است )) . دوستان اگر ميخواهيد از هر شر جنيان
در امان باشيد . تا ميتوانيد قران تلاوت کنيد مخصوصا سوره انا انزلناه