سلام به همه ی بازدید کننده گان محترم به ققنوس چت خوش آمدید

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

آه باران من سراپای وجودم آتش است / پس بزن باران بزن شاید تو خاموشم کنی

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


دبیر فارسی بودم نامت را اولین غزل از صفحه کتابها می نهادم اگر دبیر جبر بودم عشق مجهول تو را بر قلب معلوم خودم بخش میکردم تا معادله محبت پدید آید اگر دبیر هندسه بودم ثابت می کردم که شعاع نگاهت چگونه از مرکز قلبم گذشت

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


دوستی شاید عشقست که میسازدو میسوزد و شاید ترانه ایست که هر دم آوایش در دل جاریست لیکن هر جه هست زیباست

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


خون که قرمزه رنگ عشقه / اما اشک که بیرنگه درد عشقه

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com


هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com