باسلام

با معرفی سایت دیگری در خدمتتون هستم ، این بار قصد داریم به معرفی وب سایت هزارنویس بپردازیم :

معرفی وب سایت هزارنویس

معرفی وب سایت هزارنویس :

نام وب سایت : هزار نویس

آدرس اینترنتی : hezarnevis.ir

مشاهده وب سایت : فناوران پویان هزارنویس

رده : خدمات اینترنتی / هاستینگ

درباره هزار نویس بیشتر بدانید :

به دنبال آپ تایم بالای ۹۹٫۸ درصد برای میزبانی وب‌سایت و سرویس آنلاین خود هستید؟ از قطعی ها و داون تایم های مکرر سایت و سرور خود خسته شده اید؟ جهت ارتقا رتبه وب‌سایت خود در موتورهای جستجو و سرعت بارگذاری بالاتر صفحات وب‌سایت‌تان در داخل کشور چه راه کاری در نظر گرفته اید؟

اگر در ابتدای راه ایجاد یک وب سایت هستید، نیازی نیست اکانت هاستی که قرار نیست استفاده چندانی از آن بکنید را خریداری نمائید، در خدمات هاست رایگان ابری شما تمامی امکانات یک هاست اشتراکی غیر رایگان را در اختیار دارید همچنین می‌توانید مراحل ساخت وب‌سایت خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و به دور از وجود تبلیغات متفرقه در سایت خود تکمیل کنید. البته لازم است این نکته را نیز در نظر داشته باشید که استفاده از دامنه‌های شخصی تنها محدود به بخش تجاری خدمات ابری هزارنویس می‌باشد که برای استفاده از آن می‌توانید از تخفیف ویژه برای کاربران ایکس بهره‌مند شوید.

ترافیک رایگان برای وب‌سایت‌های پربازدید، همکاری با وب‌سایت‌های پر بازدید بصورت اسپانسری، پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته، دسترسی به پنل مدیریت سرور مجازی جهت مانیتورینگ ترافیک، دسترسی کنسول به سرور، روشن و خاموش و ساسپند سرور مجازی، بکارگیری شبکه اختصاصی با سخت‌افزارهای روز دنیا نظیر HP و آی‌پی‌های اختصاصی ، سرویس هایی مطمئن و پایدار همراه با آرامش و آسودگی خیال را برای مشترکین هزارنویس به ارمغان آورده است.

فناوران پویان هزارنویس به شماره ثبت : ۴۴۱۲۳۶ و شناسه ملی : ۱۴۰۰۳۵۵۰۲۸۵ در ۱۳۹۲/۰۵/۱۲ با هدف ارائه سرویس های خدماتی همچون : سرور اختصاصی، سرور مجازی، میزبانی وب لینوکس و ویندوز، ثبت دامنه و خدمات دیگر مرتبط با فناوری اطلاعات آغاز به کار کرده است.

معرفی وب سایت هزارنویس

در ادامه به بررسی امکانات مختلف میزبانی ابری که آن را از دیگر انواع میزبانی متمایز می سازد، خواهیم پرداخت.

سهولت در ارتقا:
مهمترین ویژگی هاست هزارنویس را باید در سادگی فرآیند ارتقا دانست، یعنی در هر زمانی که احساس می‌کنید با افزایش میزان بازدید وب‌سایت خود به سخت‌افزار قدرتمندتری برای افزایش سرعت پاسخگویی نیاز دارید ، کافی است از طریق پنل سخت‌افزار بیشتری را برای مصرف درگیر نمائید، بدین ترتیب شما در جریان فعالیت خود نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای برای هاست خود ندارید مگر زمانی که فعالیت وب سایت شما آنطور که برنامه‌ریزی نموده‌اید توسعه یابد و طبیعتا پرداخت هزینه برای دریافت بهترین کیفیت برای شما توجیه اقتصادی داشته باشد، از این پس نیز تنها برای سخت‌افزاری که به آن نیاز دارید هزینه می‌پردازید و نیاز به انبار نمودن سخت‌افزار برای روز مبادا وجود نخواهد داشت چرا که با توجه به آمادگی سخت‌افزاری فناوری هزارنویس فرآیند ارتقا در عرض چند دقیقه خاتمه می‌یابد.

نصب خودکار اسکریپت :
طبیعتا هر کاربری بعد از تهیه یک اکانت هاست نیاز به نصب اسکریپت خود خواهد داشت، برای حل مشکلاتی که کاربران در نصب اسکریپت روبرو هستند، باید بدانید که کل فرآیند نصب اسکریپت در خدمات میزبانی هزارنویس بصورت خودکار انجام می‌پذیرد و شما حتی نیاز به درمیان گذاشتن مسئله با بخش پشتیبانی نخواهید داشت، کافی است پس از ورود و انتخاب اکانت اسکریپت مورد نظر، تنها اطلاعات اولیه را وارد نمائید. در حال حاضر هزارنویس قادر به نصب خودکار ۳ سیستم مدیریت محتوای محبوب جوملا ، وردپرس و پرستاشاپ (یک cms رایگان فروشگاه) می‌باشد.

مدیریت دامنه و اکانت‌ها :
همیشه یک دغدغه بزرگ، کاربرانی که از خدمات هاست و دامنه استفاده می‌کنند، پراکندگی امکانات می‌باشد، بطوریکه که در سیستم‌های قدیمی، زمان بسیار زیادی از مدیر هاست برای اعمال تغییرات و تنظیمات هر اکانت صرف می‌شد، در خدمات میزبانی هزارنویس، شما در یک مکان می‌توانید تمامی دامنه‌های مورد نظر خود اعم از com , org , net و حتی دامنه‌های ir را ثبت و مدیریت نمائید، در صورت لزوم dnsهای آنها را تغییر دهید و همچنین در همان پنل تمامی اکانت‌های هاست خود را فارغ از آن که در ایران هاست شده‌اند و یا در اروپا، بررسی و مدیریت نمائید، این امکان به میزان قابل ملاحظه‌ای در وقت شما صرفه‌جویی می‌کند.

نمودارهای مصرف :
یکی از ابزارهایی که تا حدود بسیار زیادی می تواند اطلاعات دست اولی برای مدیریت بهتر اکانت هاست به شما ارائه نماید، نمودارهایی است که در پنل برای هر اکانت هاست قابل ترسیم می‌باشد، میزان مصرف پردازشگر ، RAM، پهنای باند، تعداد بازدید در لحظه و بازدیدهای ناموفق همگی از جمله نمودارهایی هستند که در این قسمت برای ارتقای کیفیت استفاده از خدمات تعبیه شده است.

هزارنویس در راستای افزایش توان و منابع خود و همچنین به سبب محدودیت IPv4 در سطح کشور و جهان، اخیرا به عضویت موسسه بین المللی رایپ Ripe NCC درآمده است.

Ripe NCC مجموعه ای اروپایی واقع در کشور هلند است که امور مربوط به گسترش شبکه جهانی اینترنت و نظارت بر چگونگی عملکرد این شبکه جهانی را از طریق هماهنگی های فنی و اجرایی در سطح خاورمیانه و اروپا به عهده دارد.این مجموعه غیرانتفاعی بوده و یکی از پنج مجموعه منطقه‌ای یا RIR است که مسئولیت این نظارت را در دنیا به عهده دارد.

تخفیف ویژه مخصوص کاربران پی سی وب :
برای ۱۰۰ نفر از خوانندگان پی سی وب ، ۱۰ درصد تخفیف ویژه در استفاده از خدمات هاست هزارنویس در نظر گرفته شده است جهت دریافت تخفیف فقط کافیست همین پست را در هنگام خرید به کارشناسان فروش هزار نویس نمایش دهید

phn

در حال حاضر هزارنویس خدمات سرور مجازی ایران با سخت افزارها و تکنولوژی با قابلیت پردازش ابری ارائه می‌کند. فرصت را از دست ندهید و برای بهره مندی از ۱۰ درصد تخفیف سرور مجازی و هاست ایران یا تست سرویس ها با هزارنویس تماس بگیرید.

گفتگو درباره معرفی وب سایت هزارنویس در تالار گفتمان پی سی وب

تا معرفی سایتی دیگر برای شما آرزوی بهترین ها را داریم


اگر از دنبال کنندگان معرفی سایت ما هستید پیشنهاد میکنیم  از طریق ” آرشیو سایت های معرفی شده ” از سایر سایت های معرفی شده نیز بازدید فرمایید .

اگر هم مایل هستید سایت شما نیز در پی سی وب معرفی شود به صفحه ” معرفی سایت شما در پی سی وب ” مراجعه فرمایید .