.

چند شب پیش رفیقم یه فیلم ترسناک ایرانی گذاشت…
دم کار گردانش گرم مردیم از خنده!!!!

.
.
.
بقیه مطلب را در "ادامه مطلب"دنبال کنید.

 .

.

.

.

اینایی که تو شروع صحبتاشون میگن فضولی نباشه ها …
اینا عادمای ترسناکین
چون به کمتر از شماره شناسنامه مامان باباتون راضی نمیشن

.

.

.
 .
.
یکی از تفریحات دکتر شریعتی و انیشتین و حسین پناهی و خسرو شکیبایی تو اون دنیا اینه که …
هر روز فیس بوک رو چک کنن ببین تازگی ها جمله باحال چی گفتن!

.

.

.
رفتم کلانتری میگم گوشیم رو گم کردم!
…..میگه کجا گم گردی؟
میگم پارک!…
میگه چرا رفتی پارک؟
اصلا با کی رفته بودی؟
گروهبان صفدری……… ببرش بازداشتگاه

.

.

میگن تو بهشت اگه استاد بیشتر از ۳ جلسه بیاد سر کلاس میتونی حذفش کنی !

.

.

.

ﺗﻮ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﺎﯾﺪ ﺭﻭﯼ ﺑﺴﺘﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺭﺍﮐﯽ، ﺟﺎﯼ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﻨﻮﯾﺴﻦ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎﺯ ﺷﻮﺩ، ﺑﻨﻮﯾﺴﻦ :
ﺍﮔﻪ ﺗﻮﻧﺴﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺑﺎﺯ کن

.

.

اعتراف می کنم نصف «آره یادم میاد» هایی که گفتم چاخان بوده.
حوصله نداشتم طرف تعریف کنه!

.

.

.

وقتی میمیرید نمی فهمید که مُردید
،فقط تحملش برای دیگران سخته
درست مثه وقتیکه بیشعورید

.

.

.

 وحشتناک ترین دیالوگِ مامان ها تو خونه :
بیا اینجا ببینم ایـــن چـــیـــه ؟!!!
آدم سکته می کنه بخدا…..

.

.

سوالی که ذهن منو سرویس کرده .!
اینه که . . .
جداً شمالیا تعطی

.

.

.
خریتهایی که من تو زندگیم کردم خود خر نکرده!

.

.

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺖ ﭘﺴﺮﺵ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ؟
ﺩﺧﺘﺮ:ﺧﻮﺍﺑﯽ؟؟؟
ﭘﺴﺮ: ﺁﺭﻩ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ ﺯﻧﮓ ﻣﯽ ﺯﻧﻢ ﺑﻬﺖ
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻦ ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻗﺒﻠﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﻗﻊ ﺭﻭﺯ ﺧﻮﺍﺏ
ﻧﺒﻮﺩ
ﭘﺴﺮ: ﭼﻪ ﺭﺑﻄﯽ ﺩﺍﺭﻩ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻦ ﻭﺍﺳﺶ ﻣﻬﻢ ﺑﻮﺩﻡ
ﭘﺴﺮ: ﺧﻮﺏ ﺑﯿﺎ ﻣﻦ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺷﺪﻡ، ﺧﻮﺏ ﺷﺪ؟
ﺩﺧﺘﺮ: ﺩﻭﺱ ﭘﺴﺮ ﻗﺒﻠﯿﻢ ﺍﺻﻼ ﻧﻤﯽ ﮔﻔﺖ: ﻣﻦ ﺑﯿﺪﺍﺭ
ﺷﺪﻡ ﺑﯿﺎ
ﭘﺴﺮ: ﺍﻭﻥ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﻪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻮﺩ ﻣﻦ ﯾﻪ ﺁﺩﻣﻪ ﺩﯾﮕﻪ
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻦ ﮐﻪ ﻫﻤﻮﻥ ﺁﺩﻣﻢ
ﭘﺴﺮ: ﻣﻦ ﻗﺎﻧﻊ ﺷﺪﻡ، ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ۶ ﺻﺐ
ﺑﯿﺪﺍﺭﻡ
ﺩﺧﺘﺮ: ﻣﻦ ۶ ﺧﻮﺍﺑﻢ
ﭘﺴﺮ: ﺩﻭﺱ ﺩﺧﺘﺮ ﻗﺒﻠﯿﻢ ۶ ﺑﯿﺪﺍﺭ ﺑﻮﺩ
ﺩﺧﺘﺮ: ﺑﺮﻭ ﺑﺎ ﻫﻤﻮﻥ ) ﮔﻮﺷﯽ ﺭﺍ ﻗﻄﻊ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ(.
ﻫﻨﻮﺯ ﺗﺤﻘﯿﻘﺎﺕ ﺑﺮﺍﯼ ﺷﻨﺎﺧﺖ ﺯﻧﻬﺎ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺩﺍﺭﺩ

!!!….

.

.

ﻣﻦ : ﺍﻟﻮﻭ .. ۱۱۰؟
ﭘﻠﯿﺲ : ﺑﻠﻪ ﺑﻔﺮﻣﺎﯾﯿﺪ؟
ﻣﻦ :ﻣﻨﻮ ﺑﺰﻭﺭ ﺍﯾﻦ ﺟﺎ ﻧﮕﻪ ﻣﯽ ﺩﺍﺭﻥ .
ﭘﻠﯿﺲ : ﺁﺭﻭﻡ ﺑﺎﺷﯿﺪ .. ﺍﻻﻥ ﺩﻗﯿﻘﺎ ﮐﺠﺎ ﻫﺴﺘﯿﺪ؟
ﻣﻦ : ﻣﺪﺭﺳﻪ
.

.

.

اصن به سوالایی که اولشون «به نظر شما.. »ست پاسخ ندین
چون هرچی بگین طرف مقابل کل شخصیتتون را قهوه ای میکنه!!!
حالا از ما گفتن بود انتخاب حق شماست!
.

.

به نظر شما اگه جمله “خب بریم سر اصل مطلب” نبود!
خواستگاری ها چطوری برگزار می شدند

.

.

تلفظ صحیح چهارمین روز هفته کدام است ؟
چارشنبه؟
چاهارشنبه؟
چهارشنبه؟
هیچکدوم نیست عزیزم، سه شنبه صحیح است
حتما دانشجو هم هستی

.

.


هروقت دنبال باباتون گشتین پیداش نکردین موبایلشم جواب نمیداد
برین خیابون یه سیگار روشن کنین
اونوقت خودش صاف میاد جلوتون می ایسته

.

.

 
My Wechat :
My Line :
My Fb :
My CoCo :
My instagram :
my dard :
My Kooft :
My Zahremar :
ایــــن اَدا اَتفـــارا چیـــه
یـــه دَفــــه بِنویــــس
My Shomare :
راحـــــــــت والــــــا

.

.

 
ﺍﮔﻪ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ ﺗﻪ ﮐﺸﯿﺪ ﺑﺸﯿﻦ ﺑﺎ ﺗﻪ ﺩﯾﮕﺶ ﺣﺎﻝ ﮐﻦ !
ﻫﯽ ﻧﺸﯿﻦ ﺑﮕﻮ ﺑﻪ آﺧﺮﺵ ﺭﺳﯿﺪﻡ …


انواع شکست از نگاه دخترااا
شکست عشــقی : مهربون ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اجتماعی : خوش برخورد ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست اقتـصادی : پولدار ترین دوست پسرش ولش کنه !
شکست سیاسی : عاقل ترین دوست پسرش ولش کنه !
سونامی : همه ی دوست پسراش یهویی ولش کنن !
.
.
.

یه دوست دختر پیدا کردم
ﻧﻪ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﺩﺍﺭﻩ
ﻧﻪ ﻭﯾﭽﺖ
ﺍﺻﻦ ﻫﯿﭽﯽ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺳﺮ ﺩﺭ ﻧﻤﯿﺎﺭﻩ
فقط یه Nokia 1100 داره
خنگه خنگ

ﻣﻌﺎﻭﺿﻪ ﺑﺎ ملک، زمین و یا ماشین مدل بالا !!؟

.

.
.

یادش بخیر یه زمانی تو مدرسه با دوستمون هماهنگ می کردیم که:
تو اجازه بگیر برو بیرون منم ۲دقیقه دیگه میام!
بعد معلم عقده ای می گفت صبر کن تا دوستت بیاد بعد برو…..
من که حلالشون نمی کنم!!!!!
 
.
.
.


یارو از تو کلاهش ۱دقیقه ای خرگوش در میاره
من ۲ ساله نمیتونم یه الاغ رو از تو دلم بیرون بیارم


.

.
.

 

ﺍﻧﻮﺍﻉ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺩﻧﯿﺎ:

ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﮊﺍﭘﻨﯽ: ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪﻡ ﺭﺑﺎﺗﯽ ﮐﺸﻒ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺁﺩﻡ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ.
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ: ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪﻡ ﺳﯿﺴﺘﻢ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﺭﻭﺩﺭﺳﺖ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﺑﺎ ﺁﺩﻡ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ﺟﻮﺍﺏ ﺁﺩﻣﻮ ﻣﻨﻄﻘﯽ ﻣﯿﺪﻩ.
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﮐﺮﻩ ﺍﯼ: ﯾﻪ ﻣﻮﺑﺎﯾﻞ ﺍﺧﺘﺮﺍﻉ ﮐﺮﺩﻡ ﺧﻮﺩﺵ ﻓﮑﺮ ﺁﺩﻣﻮ ﻣﯿﺨﻮﻧﻪ ﺑﻪ
ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﺧﯿﻠﯽ ﺩﻟﻤﻮﻥ ﺑﺮﺍﺵ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ ﺍﺱ ﺍﻡ ﺍﺱ ﻣﯿﺪﻩ ﻭ ﺯﻧﮓ ﻣﯿﺰﻧﻪ. ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﻫﻨﺪﯼ:
ﻣﻮﻓﻖ ﺷﺪﻡ ﺷﺎﻣﭙﻮﯾﯽ ﮐﺸﻒ ﮐﻨﻢ ﮐﻪ ﮐﭽﻞ ﻣﺎﺩﺭﺯﺍﺩ ﺭﻭ ﻫﻢ ﻣﻮ ﺩﺍﺭ ﻣﯿﮑﻨﻪ
.
.
.
.
.
ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ: ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺟﻮﻥ ﻣﺎﺩﺭﺕ ۱۰ ﻣﺎﺭﻭ ﺑﺪﻩ ﭘﺎﺱ ﺷﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﻣﺪﺭﮎ ﻟﻌﻨﺘﯿﻮ ﺑﮕﯿﺮﯾﻢ

.

.
.

 

به بعضیا هم باس گفت:تو مث دسته صندلی سینما میمونی معلوم نیست مال
منی یا مال بغلی!

.

.
.



ﺍﻓﺴﺮ ﺍﺭﺷﺪ ﺍﺭﺗﺶ ﺍﺗﺮﯾﺶ
تلفظ اش سخته !! نه
.
.
.
.
.
چند فحش جدید غضنفری :
۱٫دستت بشکنه از زانو
۲٫خودت گیر عجب آدم خری افتادی
۳٫خودم دست دارم جوابشو میدم!!!
۴٫ تو نه تربیت داری نه خانوادگی !
۵ – حرف مفت نزن ، دندوناتو پاره میکنم.
.
.

نمونه ای از دیالوگهای سریالهای صدا و سیما در خانواده های شاد و نورانی :
پدر : پسرم کجا انشاالله ؟
پسر : با اجازه با بچه های مسجد میریم فوتبال آقا جون
پدر : پیر شی پسرم فقط فردا یادت باشه این ریسه ها رو باهم ببندیم جلوی در آخه بهمن ماه نزدیکه
پسر: چشم آقا جون
پدر: انشاالله ریسه های عروسیتو ببندیم
پسر : خدا از دهنتون بشنوه آقا جون ها ها ها ها ها ها ها ها
پدر : برو پدر صلواتی ها ها ها ها ها ها ها هاها ها ها ها ها هی هی هی هی
مادر (از توی آشپزخونه) : پدر و پسر خوب باهم گل میگن و گل میشنوید
.
.

 

برادرزادم دیروز گریه کرد واسش تبلت خریدن
 
من بچه بودم یادمه ۳ماه گریه کردم
واسم یه شمشیر پلاستیکی خریدن
آخرشم با همون منو میزدن …

 .

.
.
حالا یه عده دهه هفتادی میان میگن ما هم ازینا داشتیم!!

.

.
.

 


Inline image 2




این چیه!؟
آخرین آدامسی هست که سر الکس فرگوسن جویده! (قبل از خداحافظی)


Inline image 3





خیلی باحاله انصافا…


Inline image 4






Inline image 5




Inline image 6





سرعت مشاهده ویدیوهای آنلاین در کره جنوبی(!)


Inline image 7






Inline image 9





نکن دیگه..قلقلکم میاد خب


Inline image 10





اگه کسی پیدا بشه اینکارو نکرده باشه اصن از احساس بویی نبرده!!
  ))))

Inline image 11





من باراک اوباما هستم، از  دوران شیرخوارگی به کلاس های کانون میرفتم!


Inline image 12




امان از مادر شوهراا  )

Inline image 13





چه حالی میده شب اینجا باشی..
یکی از بهترین نقاط کره زمین برای مشاهده ی کهکشان راه شیری!


Inline image 14



Inline image 15





چه حالی میده شب اینجا باشی..

عمرا اگه فکرشو میکردید اینجوری بشن..


Inline image 16






Inline image 17





قبل از معروف شدن..

  ))))

Inline image 18
.




Inline image 20




Inline image 21


.


Inline image 22




چند وقتی بود از بزرگوار خبری نبود..
آمارشو گرفتیم معلوم شد رفته بوده بازیها رو ببینه!
:) ))

زیرنویس رو داشته باشید! :)

Inline image 23




اینم خلاقیت پسرا..
من موندم دخترا عاشق چی میشن!


Inline image 24
.

شباهتو دارین؟!

Inline image 25




وااااااای چه خوشکلن این لامصبا..

Inline image 26





Inline image 27




فکرشو بکن نصفه شب اینجا باشی..


Inline image 29






شمام با دیدن این تصویر دلتون خواست سگ میداشتید؟!


Inline image 31





بالا رفتن ازینا خیلی حال میده!


Inline image 32



آخه عزیز من..مجبوری دراز بکشی؟!


Inline image 33
.