/ کلمات تاثیر بزرگ و عمیقی در زندگی دارند آنها گاهی قدرت تخریبی داشته و گاهی منجربه به خلق کردن پدیده ای باورنکردنی می شوند.در گفت و گو های روزمره کلمات عاقلانه ای رابه زبان بیاورید و ازعنوان کردن جملات زیر اجتناب کنید.

--------------------"ادامه مطلب"--------------------

- من هیچ انتخابی ندارم
انسان هر روز ،هر ساعت و هر دقیقه در حال انتخاب است .انتخاب نکردن نیز نوعی انتخاب است با گفتن اینکه من هیچ انتخابی در زندگی ندارم توانایی هایتان را از خود دور می کنید اگر از زندگی تان رضایت ندارید تصمیم متفاوتی اتخاذ کنید.
- نمی توانم
می توانید.اگر در حال حاضر در وضعیت بدی به سر می برید و احساس یاس ،دلسردی و ناراحتی دارید و غم جدایی و بیکاری زندگی تان را تحت تاثیر قرار داده است و ...اهمیتی ندهید مهم این است که شما زنده هستید و سفر دور و درازی را در پیش دارید و قادر به انجام هر کاری هستید.تجارب قبلی و تلخ را فراموش کنید اینکه نتوانسته اید کاری را در گذشته به درستی انجام دهید به این معنا نیست که در آینده نیز قادر به انجام آن نیستید.
-من کم شانس هستم
چارلی چاپلین می گوید :هیچ چیزی حتی مشکلات نیز در این جهان دائمی نیستند.گذشته را نمی توان تغییر داد ولی زمان و شرایط کنونی قابل تغییر است اگر این فرصت را نمی بینید ، آن را بسازید .هرگز برای آنچه که می خواهید باشید ،دیر نشده است ما در زمان حال رشد می کنیم، یادمی گیریم و سازگار می شویم.
-اهداف و رویاها منتظر هستند
رویاها و اهداف نمی توانند منتظر بمانند این تصور رسوایی ذهن به حساب می آید زیرا توان دیدن زیبایی ها و قدرت پتانسیل تان را نادیده می گیرید.
بنابراین برای رسیدن به اهداف و رویاهایتان شجاعت کافی داشته باشید همه ما به یک دلیل رویا داریم و آن پرواز به سمت آرزو ها و رسیدن به آن است.بال های تان را باز کنید و به سوی هدف پرواز کنید ، داشتن هدف در زندگی فرد را مثبت اندیش و با انگیزه می کند.
-دیگران همیشه درست عمل می کنند و من همیشه مرتکب اشتباه می شوم
اجازه ندهید دیگران شما را گیج کنند قلب و ذهن تان می داند چه چیزی برای شما بهتر است به صدای قلب خود گوش کنید دیگران آنچه را که برای خودشان مهم است بهتر درک می کنند و مطمئنا نمی تواند برای شما تصمیم بگیرند حتی اگر دیگران پشتیبانی تان نمی کنند به این معنی نیست که دچار اشتباه هستید .

 

منبع:شبکه ایران