تو گل باغ امیدی تو یه گلبرگ عزیزی به گلستان رفاقت تو عزیز ترین رفیقی...






* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * شریکم با تو در این درد منم مثل تو غم دارم منم محتاج لبخندم منم دستاتو کم دارم از این بازی طولانی منم مثل تو در گیرم با عشق درگیرم منم بی عشق میمرم






* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

هر کس به طریقی به دل ما میریند بیگانه جدا دوست جدا میرند بیگانه اگر میریند حرفی نیست از دوست بپرس ک چرا میریند







* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * کنار حوصله ام بمان,اگر نباشی دلم که هیچ ,دنیا هم تنگ می شود



ارسال توسط:محمد از جهرم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * دوستی ایستادن زیر بارون و خیس شدن نیست دوستی ان است که یکی برای دیگری چتری شود و او هیچوقت نداند که چرا خیس نشد!!!







* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * به سلامتی کاج که تو اوج یخبندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده و گرنه تو تابستون هر علف هرزی ادعای سبزی داره






* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگ ترین روزم  روز شکفتنت






* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * ب سلامتی پدرم وقتی  میفهمم نصف موهای سفیدش بخاطر غصه های منن....دلم میخاد بمیرم







* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * به هوای آرزوهایت اسپندی دود میکنم که دور باشد چشم بد از دل مهربانت!






* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *