کنارم گذاشت که تلخم کند؟؟!
هه...شرابی شده ام ناب! حالا حسرتم را میخورد!

* * * * * *


های پسر میدانی با من چه کردی؟؟تو مرا کشتی برای خودم ناراحت نیستم

برای دخترت نگرانم,نکند"تقاص آه مرا"او پس دهد


* * * * * *
به زندگیم پوز خند نزن ...
من روزی کسی را داشتم ک با تمام وجود صدام مکرد"عشقم"

* * * * * *


بعضیا رو گذاشتیم کنار همون کنارم به گند کشیدن

* * * * * *


به بعضیا گفت:عزیزم
پارسال ناشی
امسال لاشی
سال بعد از کدوماشی

* * * * * *


کاش فقط یک نفر بود که وقتی بغض میکردم بغلم میکرد و میگفت:گریه کنی میکشمتا


* * * * * *


و من : به یادتم اندازه ی لذت". تمام شدن" مشق شبهای کودکی....!!!


* * * * * *


می زنم بی هیچ آلایشی...حتی بی هیچ آرایشی!
او خواست ک من زن باشم..ک بدوش بکشم بار تو را ک مردی!
و ب رویت نیاورم ک از تو نیاورم ک از تو قویترم...اری من زنم...
او خواست ک من زن باشم...همچنان ب تو اعتماد خواهم کرد
عشق خواهم ورزید ...ب مردانگی ات خواهم بالید...با تمام وجود
از تو دفاع خواهم کرد...پشتیبانت خواهم بود... و ...تو...مرد بمان!
این راز را ک من مرد ترم... ب هیچکس نخواهم گفت !!!


* * * * * *

خماری نبودنت را میکشم اما هرگز تن به نعشگی با کسی نخواهم داد...


* * * * * *

سادگیم دلتوزد!بیا تا برایت بگویم چگونه بعد از تو شاهرگ احساس آدمها را میزنم


* * * * * *