بیخیال است... خیلیی بیخیال... همان کسی که تمام خیال من است.





* * * * * *


قدیما همه چیزهایمان بوی ماندن می داد...
ان روزها حتی بیسکویت ها هم مادر بودند!!!!
ولی حالا شده اند:های بای







* * * * * *

 

می شنوی !دیگر صدای نفس کشیدنم نمی آید به دار کشیده مرا بغض نبودنت





* * * * * *

قلبم این روز ها سخت درد میکند!کاش یک لحظه می ایستاد تا ببینم دردش چیست؟







* * * * * *


اینجا جایی ست که پشت  "دوستت دارم"ها هم نوشته شده:ساخت چین








* * * * * *


فکر میکنی خیلی شاخی اره ؟تو رو هر گاوی رو سرش داره  






* * * * * *


همین سه کلمه برای وصف حالم کافیست!
لبخندم  درد میکند....




* * * * * *


چه آزمون دشواریست... قلبت را در سمت چپ بگذارند و بگویند به راه راست برو.





* * * * * *

اگر گریه نمیکنم فکر نکن  از سنگم! من مرد هستم...
تنهایی قدم زدنم از گریه کردن دردناک تر است





* * * * * *


خیال  بافی ای بیش نبود... خودم را گول میزدم که در حد منی....!!!!





* * * * * *

هی فلانی تمام  روزایی که سرگرمیت بودم,زندگیم بودیا





* * * * * *

گلایه ایی نیست غرق شدن در دریا فرجام لحظه دایی بود که بی گدار به اب زدم...




* * * * * *