آنقدر به این روز های تلخ عادت کرده ام که وقتی لبخند میزنم قلبم تیر میکشد...
بیچاره دلم چقدر زود عادت میکند به نبودن انچه میخواست..!





* * * * * *


به مدت تمام دلتنگیهایم به من بدهکاری,وعده ما باشد روزی که تو دلتنگم شوی!





* * * * * *

 

من بیهوده سوختم...
درست مثل سیگار روشن وسط لبهای کسی که سیگاری نیست...!





* * * * * *


چه سخت که "او"میشود زندگی "تو"اما "تو"حتی از گوشه خیال "او"رد نمیشوی




* * * * * *


رفت!ولی می آید !هر کس که نمک ما را خورده باشد پایش که هیچ
 به گردنش هم زنجیر باشد بر میگردد...






* * * * * *


روی کفنم بنویسید:موریانه ها زهر مارتان,,این تن که میخورید پر از حسرتهای شیرین بود!!






* * * * * *


وقتی تمام  احساس دلتنگیت را با یک"به من چه" پاسخ میگیری...

به کسی چه که چقدر تنهایی!!!





* * * * * *


بیهوده تحریمم نکن من ایرانی ام برای داشتنت دنیا را هم دور خواهم زد!!





* * * * * *

قلب من به تیغ کسانی زخم برداشت که از آنها انتظار محبت داشتم نه فراموشی...




* * * * * *


هیچکس نفهمید که زلیخا مرد بود...!
میدونی چرا؟
مردونگی میخواد ,ماندن پای عشقی که مدام تو را پس میزند...




* * * * * *


تو قول بده که برگردی منم قول میدم که دوستتنداشته باشم
هر دو دروغ بگوییم...
راست گفتن تلخ است...



* * * * * *


نمیدانی...؟
چه  دردی دارد,وقتی حالم در واژه  ها هم نمی گنجد...!



* * * * * *


اگه همه آدمهای دنیا کنارت باشن همیشه دلتنگ کسی میشی که نمیتونی کنارش باشی




* * * * * *


لیاقت انسانها کیفیت زندگی را تعیین میکند نه آرزو هایشان!