بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد!
من تو را در قلبم دارم نه دنیایم!




* * * * * *

ارزش دوست برایم به قدریست که پلی شوم برای عبورش حتی
اگر لحظه ای به زیر پایش نگاه نکند.





* * * * * *

 

قحطعی رفیق می آید,نه هفت سال .هفتاد سال در سیلوی قلبم پنهانت میکنم.
به کنعانیان بگو تقسیم شدنی نیستی حتی اگر یعقوب بیاد....





* * * * * *

دیر فهمیدم ...خیلی دیر..."عزیزم"..."گلم"..."عشقم"...تیکه کلامش بود!





* * * * * *
حسودان چراغهای خیابان را شکستند تا راه تو را گم کنم!اما نمیدانستند شب هر چه
تاریکتر باشد ماه من روشنتر است.





* * * * * *

کاش....
جای پاییز
تو با مهر می آمدی!




* * * * * *

روزهایت را برای کسی بسوزان که بدانی هر لحظه نبودنت او را میسوزاند





* * * * * *

هر ستاره شبی است که از تو دورم کاش آسمان ستاره نداشت





* * * * * *


دوستم!
پیراهنم را بزن بالا!
کمرم را دیدی؟
نترس چیزی نیست...اینها فقط جای خنجرند
من نفهمیدم در رفاقت چه شد!
"تو مواظب باش"




* * * * * *

دل‌ من محکمه ایست که به من می‌گوید: همه را دوست بدار، به همه خوبی‌ کن، و اگر بد دیدی، دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن