اگه بدونید چنگیزخان با سوزوندن کتابای علمی چقدر از بار درسهایی که قرار بوده بخونیم کم کرده،
هر شب جمعه واسش فاتحه میخونید

 

.

 

.

 

.

 

هیچی ترسناک تر از این نیست که بیای خونه و ببینی یکی اتاقتو تمیز کرده.
حالا ۲ ساعت باید بشینم فکر کنم ببینم چی قایم کرده بودم و آیا کشف شده یا نه

.

.

.

پیرزن دید عزراییل داره میاد، از ترس رفت تو مهد کودک نشست پیش بچه ها و شروع کرد به پفک خوردن
عزراییل نشست پیشش گفت چکار میکنی؟
پیرزن با صدای بچگانه گفت: قاقا میخورم
عزراییل گفت پس بخور که می خوایم بریم ددر

.

.

.

 یه شباهت اساسی بین مهندس های کامپیوتر و دکترها هس و اونم
اینه که از هر چی سر در نمیارن می گن ویروسه!

.

.

.

 یک ساعته اومدم فیس بوک و در اتاقمم بستم که یعنی دارم درس میخونم.
الان بابام اومده میگه دخترم داری چیکار میکنی؟
گفتم دارم درس میخونم، میگه بیا کتابتم ببر که بهتر متوجه بشی!

.

.

.

 آهای اونایی که خیلی خودتونو میگیرید.
چاه توالت ما هم خیلی وقتا میگیره.
گفتم که در جریان باشید.

.

.

.

.

دختره ی پدرسگ کی میاد پس یخ زدیــــــــــــم!!

Inline image 5

.

.

.

.


یادش بخیر، وقتی کسی اینجوری میکرد چه اضطرابی میگرفتیم!!


Inline image 1

.

.

.

.


به این میگن پدر


Inline<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> image 3

.

.

.

.

قول دادن که عصبانیتو کنار بذارن

Inline image 1

.

.

.

.

Inline image 2

.

.

.

.

اگه گفتین اشتباه تصویر چیه؟


Inline image 3

پاسخ: جای آسمان و ابر عوض شده

.

.

.

.

کلید آخرت

Inline image 4

.

.

.

.

Inline image 5

.

.

.

.

کیا اینجوری ان !؟

Inline image 1


.

.

.

.


عشق خیلی شیرینه، اگه…واقعی باشه!

 

Inline<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> image 2
.

.

.

.


نحوه کسب درآمد از فیس بوک:
۱) به تنظیمات حساب کاربری بروید.
۲)  حساب خود را غیرفعال کنید.
۳)  الان با خیال راحت برید سر کار
!


http://s1.picofile.com/file/7628039779/A7.jpg


.

.

.

.


عکس پروفایل مونالیزا! 

Inline image<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br /> ۲

.

.

.

.

 

تا تو باشی دیگه مردمو نترسونی 


Inline image 3

.

.

.

.

یه دنیا حرف داره این عکس! 


Inline image 4