“منی” که کنارش “تو” نباشی ، “تومنی” نمی ارزد . . .


* * *

مرا که هیچ مقصدی به نامم…و هیچ چشمی در انتظارم نیست را ببخشید


که با بودنم ترافیک کرده ام . . .



* * *


سلام به اون عزیزی که ، فاصله ها باهاش دارم


تو دفتر خاطره هام ، خاطره ها باهاش دارم


آرزوی دیدن اون ، صورت زیباشو دارم


آخر حرفمم اینه هرجا باشه دوسش دارم


* * *

من


تو


او


ما


حتی بین ضمایر هم او بین ما فاصله انداخته !




* * *



بزرگترین روانشناسان دنیایند


دو چشمت !!


این قدر که


امیدوارم می کنند به زندگی . . .


* * *



جان فدای آن که یادم میکند / یاد او هر روزه شادم میکند


مهربانی های او شیرین شکر / با مرامش کیش و ماتم میکند . . .


* * *


اغلب فکر میکنیم اینکه یاد کسی هستیم


و با خاطره ی کسی زندگی می کنیم ، منتی است بر گردن او


غافل از اینکه اگر یاد کسی هستیم


این هنر اوست ، نه هنر ما . . .




* * *


یه “دوستت دارم”هایی هم هست …میدونی دروغه ها …


ولی قلبت واسه باورش به عقلت التماس میکنه …!



* * *


گره بزن


ازین گره های کور


که بختِ مرا به روزهای شومِ بی تقویم می بندند،


من این نحسیِ بی تو را


کجا دَر کنم؟



* * *


پیله کرده ام به تو !


نمی دانی پروانه شدن در آغوشت چه عالمی دارد !



* * *


اون نگاهی که گوشه اش یه قطره اشک برق میزنه


به اندازه ی تموم حرفای دنیا سنگینه . . .



* * *


بیگانه شدی دوست


حرفی و حدیثی و کلامی بفرست


ما را نه در این غمکده عمری باقیست


تا خرده نفس هست پیامی بفرست . . .



* * *



کاشکی خبر نداشتی دیوونه ی نگاتم


یه مشت خاک ناچیز ، افتاده زیر پاتم


کاشکی صدای قلبت نبود صدای قلبم


کاشکی نگفته بودم تا وقت جون دادن باهاتم . . .



* * *


سخت است

فراموش کردن کسی


که با او


همه چیز و همه کس را


فراموش می کردم !



* * *


گاه گاهی یادم کن نترس تنهاییم واگیردارنیست . . .



* * *



همه ماهر شده اند


یک نفر هزاران نفر را با هم دوست دارد !


اما من …


ناشیانه


به یک نفر دل میبندم


هزاران بار



* * *


بی شک


کپی رایت را


خدا رعایت کرد


وقتی


تو را


بی همتا آفرید . . .



* * *


هیچ کجا هم جاییست !


همانجاییست که بی تو میشود بود . . .



* * *


چه فرقی می کند


آن سوی دنیا باشم یا فقط چند کوچه آن طرف تر…؟!


پای عشق که در میان باشد


دلتنگی دمار آدم را در می آورد



* * *


تا می رود خشک شود عرق قلبم


دوباره نامی از تو


وبازهم تب می کند قلبم . . .



* * *


خنده دار است ، نه ؟ !


که تو هی مرا دور بزنی


و من دلم را خوش کنم


که در محاصره ی تو هستم. . .



* * *


پــــلاک


کوچـــه ، حـــتــــی آدرس


خانـــــه ام را عـــــوض کــرده ام


چه فایــــده ،


یــــاد تــــــــــــــو


در پــــرت تــــرین خیـــابـــان های


این شـــهــــر هـــم مـــــرا به راحــتــی


پـــیــــدا می کـــنـــد….



* * *


به گمانم یادت پنجره احساسم را میکوبد،


چرا که در دلم هوای دلتنگی بپاست



* * *


صبورانه در انتظارم بمان


هر چیز در زمان خودش رخ می دهد


باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند،


درختان خارج از فصل خود میوه نمی دهند . . .



* * *


بودن یا نبودنت مهم نیست


آنقدر دوستت دارم که به حضورت نیازی نیست


همانند خدا که هست


اما نیست



* * *


جان فدای او که یادم می کند

یاد او هر روزه شادم می کند


مهربانی های او شیرین شکر


با مرامش کیش و ماتم می کند . . .



* * *



تا دلت بخواهد بغض دارم


تا حدی که به بغض هایم خمس تعلق میگیرد . . .