سلام به وبلاگ رسمی ققنوس خوش امدید

پسر به دخترگفت : دوستم داری ؟! اشک ازچشمای دختر جاری شد

 

 

می خواست بره که پسر دستشو گرفت و اشکاشو پاک کرد و گفت

 

 

اگه دوستم نداری اشکال نداره مهم اینه که من دوستت دارم و طاقت

 

 

دیدن اشکاتو ندارم دختر سرشو پایین انداخت و گفت : میدونی چیه ؟

 

 

من دوستت ندارم ! من ... من بدجوری عاشقت شدم

 

 

پسردستای دخترو رها کرد و باقیافه ای غمگین از دختر جدا شد

 

 

دختر فریاد زد : مگه دوستم نداری ؟؟ چرا داری میری ؟

 

 

پسر جواب داد : چون دوستت دارم می خوام تنهات بذارم

 

 

دخترگفت : فکر کنم شنیده باشی که می گن عاشقی که تنها باشه

 

 

توی دنیا نمی مونه !!! تو که دوست نداری من بمیرم هان ؟؟؟

 

 

پسرگفت : آنقدر دوستت دارم که نمی خوام به خاطرمن مرتکب گناه بشی

 

 

چون میگن عشق یه جورگناهه . دختر : اماعشقم پا که

 

 

پسر فریاد زد : عشق پاک دیگه هیچ جای دنیا پیدا نمیشه و

 

 

دختر و برای همیشه تنها گذاشت

نظریادتون نره بانظرات سازنده اتون مارا یاری کنید