صحبت از امام زمان(عج)، مقدمات ظهور حضرت و نیز نقش ایشان در اداره امور کشور، با سرعت قابل ملاحظه ای، به یک اپیدمی در میان معاونان، مشاوران و نزدیکان آقای احمدی نژاد تبدیل شد به گونه ای که هراز چند گاهی، یکی دیگر از نزدیکان رییس جمهور به این جمع اضافه می شوند.

شريان نيوز ،اظهارات شبهه ناک در خصوص نقش امام زمان(عج) در دولت فعلی، به تدریج به یکی از ویژگی ها و مشخصه های لاینفک دولتمردان احمدی نژاد بدل شده است. جدا از اظهارات شخص رییس جمهور در این خصوص، صحبت از نقش خاص ایشان در اداره امور کشور، با سرعت قابل ملاحظه ای، به یک اپیدمی در میان معاونان، مشاوران و نزدیکان آقای احمدی نژاد تبدیل شد به گونه ای که هراز چند گاهی، یکی دیگر از نزدیکان رییس جمهور به این جمع اضافه می شوند.

بهار 89؛ کسانی که به امام زمان ایمان ندارند آشفته می شوند

 

دوازدهم خرداد 89، اسفندیار رحیم مشایی که تقریبا هیچ یک از سخنرانی های او، بدون اشاره ای هرچند کوتاه به مسائل مربوط به امام زمان(عج) انجام نمی شود، در پاسخ به انتقاداتي در مخالفت با سخنان رييس جمهور پيرامون مديريت امام زمان(عج) گفته بود: «کساني که به رغم ظاهر و ادعاي خود به امام زمان (عج) ايمان ندارند از اينکه احمدي نژاد از مديريت امام زمان (عج) سخن مي گويد، آشفته مي شوند و به تمسخر مي پرسند پس چرا فلان کالا گران است؟»

رييس دفتر وقت رييس جمهور اتهامات مربوط به خود را نیز بی پاسخ نگذاشته و گفته بود: «بنده در امتحان معاون اولي از درس تبعيت از ولايت فقيه و رهبري نمره 20 گرفته ام اما از سوي کساني به عدم تبعيت متهم شدم که خودشان برخلاف تظاهر و ادعا، اعتقاد و التزام حقيقي به رهبري ندارند.»

بهار90؛ بالاخره مملکت ما صاحب دارد

 

چهاردهم اردیبهشت 90 نیز مجتبی ثمره‌هاشمي در پاسخ به خبرنگاري که از وي خواسته بود "آينده" را ارزيابي کند، گفته بود: «هميشه بايد به لطف و عنايت خداوند و امام عصر (عج) اميدوار باشيم؛ بالاخره مملکت ما صاحب دارد و انشاءالله کارها به خوبي پيش خواهد رفت.»

بهار 91؛ امام زمان(عج) حافظ مشایی!

 

اما «بهار»ی ترین اظهارنظر دولتی ها در در سال 91، در زمستان این سال ظهور کرد! 21 اسفند ماه سال گذشته، بهمن شریف زاده، روحانی حامی مشایی در اظهاراتی درباره مشایی گفته بود: «روزی به مهندس مشایی گفتم ببینید چه آتشی برعلیه شما برافروخته اند، اما می بینم که خود در آن می سوزند. جناب مهندس مشایی سخن مرا تکمیل کرد و گفت: "شیطان، آتش می افروزد اما خود در آن می سوزد! آتش افروزان نمی دانند که امام عصر(ع) خود مدیریت می کند و مدیریت امور در دست اوست."»
حجت الاسلام شریف زاده همچنین گفته بود: «چنین ایمانی به مدیریت حضرت ولی عصر(عج) را تاکنون در کمتر کسی دیده ام».

بهار 92؛ دریافت حکم از امام زمان(عج)

 

فروردین ماه 92، چند روز پس از آن که رییس جمهور در نشستی با سفرای جدید ایران در بوسنی و هرزگوین، مجارستان، گرجستان، نروژ، اوروگوئه و صربستان از آنان خواست خود را «سفیر امام زمان(عج)» بدانند، محمدشریف ملک زاده، رییس سازمان میراث فرهنگی مدعی دریافت حکم معاونت رییس جمهور از امام زمان(عج) شد!

او در اظهارنظری عجیب گفت:«درسته که بنده رو آقای احمدی نژاد به عنوان معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی و ... حکم داده ولی بنده این حکم خودم رو از حضرت ولی عصر(عج) و عنایات خاصه حضرت علی بن موسی الرضا دارم».

 

اما اظهارات «بهار»ی مدیران دولت در سال جاری، به همین جا ختم نشد. سيد حسن موسوي، رییس دفتر رییس جمهور نیز 18 فروردین ماه، در ديدار نوروزي با معاونين و مديران دفتر رييس جمهور ضمن تبريک سال نو و با تشکر صميمانه از زحمات آنان گفت: «همکاران بنده در دفتر رييس جمهور پرتلاش و بي ادعا بوده و به معناي واقعي سرباز گمنام و مخلص امام زمان(عج) هستند.» با این وصف باید منتظر ماند و دید کدام یک از دولتمردان زودتر از سایرین به لیست «بهار»ی ها خواهد پیوست!