مقصد فصل آینده مهاجم محبوب پرسپولیس
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مثل همه بازیکنان فوتبال خود را به آب و آتش می‌زنم تا دوباره به تیم ملی برسم.
جام ورزشی، غلامرضا رضایی درباره بازی با ذوب آهن اظهار داشت: با توجه به انگیزه بالای ذوب آهنی‌ها خیلی خوب بازی را شروع کردیم و فرصت‌های بسیار خوبی هم داشتیم اما بعد از گل خیال کردیم همه چیز تمام شده و کار راحت است.

وی افزود: با شرایطی که ذوب آهن دارد طبیعی بود که آنها نیمه دوم از زمین و هوا حمله کنند، به نظرم هر تیمی جز پرسپولیس مقابل ذوب آهن بود شکست می‌خورد.

وی افزود: ذوب آهن چیزی برای از دست دادن نداشت و فقط باید به برد فکر می‌کرد، به همین دلیل در نیمه دوم برخلاف نیمه اول بسیار خوب بازی کرد و حتی موقعیت‌های زیادی نیز داشت، ما هم متأسفانه هنوز درد بازی در چمن مصنوعی در بدنمان بود و این کمی ما را دچار مشکل کرد.

رضایی در خصوص صحنه گل پرسپولیس و تلاش خودش نیز گفت: برای من فرقی نداشت که چه کسی گل بزند به همین دلیل وقتی که دیدم مسیرم بسته است به سمتی رفتم که ولادتکو بود، دوست داشتم خودم گل بزنم اما حالا هم تیمی‌ام گل زده و فرقی نداشت، من همیشه تمام تلاشم را می‌کنم تا پرسپولیس موفق شود بقیه چیزها دست خداست.

این بازیکن سرخپوش خاطر نشان کرد: همیشه سعی می‌کنم با تمام تلاشم به تیم ملی برسم به همین دلیل الان هم به آب و آتش می‌زنم تا دوباره پیراهن تیم ملی را پس بگیرم. علیرغم اینکه همیشه در این زمینه بدشانس بودم چون مصدومیت چند بار باعث شد تا از تیم ملی دور شوم. خیلی دوست دارم این فرصت به من داده شود تا در 3 بازی حساس تیم ملی کمک‌ حال این تیم باشم تا ان‌شاء‌الله راهی جام جهانی شویم.

وی در خصوص فصل آینده نیز گفت: دوست دارم در این زمینه پس از بازی‌های جام حذفی و قهرمانی پرسپولیس نظرها و پیشنهادها را بررسی کنم و سپس تصمیم بگیرم. امیدوارم بتوانم تا آن روز برای پرسپولیس مؤثر باشم تا هواداران این تیم خوشحال شوند. آینده من دست خداست و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

وی در پایان در پاسخ به سؤالی که قبول دارید که پرسپولیسی‌ها در لیگ برتر بی‌انگیزه‌اند، گفت: از طرف خودم می‌گویم مطمئن باشید هر روزی که برای پرسپولیس به میدان بروم تا آنجایی که بتوانم می‌دوم و زحمت می‌کشم تا دل هواداران را خوشحال کنم. روز گذشته هم دیدید پرسپولیس مردانه جنگید و هر کاری که از دستم برمی‌آمد انجام دادم امیدوارم هواداران و کادر فنی از من راضی باشند، توانستم در گل پرسپولیس هم نقش داشته باشم که این برای من ارزش زیادی دارد، من به همه بازی‌ها مانند یک فینال نگاه می‌کنم.

منبع:ورزشی