.::دنياي عجيب ققنوس::.

سلام،
به دنياي عجيب ققنوس خوش آمديد.
همکاري با ما :
در صورتي که مايل هستيد در وبلاگ "دنياي عجيب ققنوس" فعاليت نماييد از طريق اي دي هاي زير با ما در تماس باشيد
hamidreza_amazing@yahoo.com
ads ads ads ads

برترین وبلاگ های سال 91

مقام اول کشوری:وبلاگ تفریحی وسرگرمی http://ghoghnooschat.loxblog.com/

وبلاگ دنیای عجیب ققنوس که فکر نکنم احتیاجی به توضیح باشه
نویسنده:5

مدیریت : حمیدرضا احمدی

تاریخ ساخت وبلاک در 90/3/1
1
مقام دوم کشوری:وبلاک رسمی خرید و فروش خودرو. http://iran-tejarat.com/SellAndBuy/Vehicles.html این وبلاک توانسته در هر روز حداقل 12 دستگاه و حداکثر 31 دستگاه ماشین به فروش برساند.
علاوه از این توانسته در هر روز بیش از 1000 نفر بازدیدکننده داشته باشد.
اگر به دنبال ماشین مورد علاقه خودتون می گردید ما تجارت گم رو بهتون معرفی میکنیم عرضه کننده ماشین های زیبای ایرانی.
مدیریت:مهندس صیفی
تاریخ ساخت
وبلاک در
17/3/85
2
مقام سوم کشوری:وبلاک رسمی اس ام اس های ایرانی. http://parsian755.blogfa.com/ این وبلاک توانسته در هر روز بیش از 500 نفر بازدیدکننده را به خود جمع کند.علاوه بر این وبلاک بسیار جوانی است و هنوز 1 سال از تاسیسش نمی گذرد که توانسته تو این وقت کم بیش از 1 میلیون بازدیدکننده را به خود ارائه کند.این وبلاک به طور هفتگی به روز بوده.
اگر شما به دنبال اس ام اس های زیبای ایرانی می گردید ما پارسیان 755 را به شما معرفی میکنیم.فضایی زیبا با گرافیکی مدرن.

مدیریت:یونس فرزوقی
تاریخ ساخت 
وبلاک در
7/12/90
3
مقام چهارم کشوری:وبلاک رسمی مطالب عاشقانه. http://eshghefantezi70.mihanblog.com/ این وبلاک توانسته با اون حجم کم یک شگفتی در دنیای وبلاک رخ دهد گذاشتن بخش لوگو فیلم بدون خطا در میکس.کاری سخت اما نتیجه ای شیرین برای این وبلاک. وبیش از 2000 نظر پستیک در این وبلاک.

نویسنده:رضا رامیار
تاریخ ساخت 
وبلاک در
11/3/81
4
مقام پنجم کشوری:چت روم بدو چت http://www.bo2chat.com/ یکی از زیبا ترین چت روم ها با مطابقت با دین اسلام ایران فضایی پاک برای تمامی مردم ایران بهترین مکان برای تبادل گفتگو.این چت روم در هر روز بیش از 100000 بازدیدکننده دارد ولی به خاطر فضای غیر مجازی مقام او در بین وبلاک های بازدیدکننده مقام خوبی نمی باشد و ضعف دارد.

نویسنده:آدمین
تاریخ ساخت
وبلاک در 
19/3/86
5
مقام ششم کشوری:وبلاک رسمی ورزشی ایران ثانیه. http://real-madrid.ir همانطور که از  اسم این وبکم پیدا است.این وبکم به روز ترین وبکم ایران شناخته شده وبکمی که دقیقه ای به روز می شود این وبکم توانسته بیش ترین به روز شدن کشوری رو به خود آپ کند خبر های این وبکم همه درست وصیح و با مدرک موجودی ارائه می گردد.

نویسنده حامد فلاح
تاریخ ساخت 
وبلاک در
29/1/85
6
مقام هفتم کشوری:وبلاک
رسمی اس ام اس ایرانی.
http://www.jojosms.ir/ این وبلاک با توجه به سابقه زیادی که در فضای مجازی دارد ولی تا به حال نتوانسته از خط ششمی بگذرد امسالم نتیجه ای خوبی در بر نداشت ولی چیزی مهمی که باید عرش نمود زیایی طراحی قالب گذاریی این وبلاکه که توی منطقه دوم شد جو جو اس ام اس به صورت 2 ماهه به روز می شود و همین باعث افت این وبلاک شده.

نویسنده:امیر
تاریخ ساخت 
وبلاک در
4/9/83
7
مقام هشتم کشوری:وبلاک رسمی مطالب آموزنده مذهبی. http://ncep.mihanblog.com/ شاید برا بعضی بیش اومده باشه روی مطلبی رمز بذارن اونم در وبلاک شخصی خودشون اما این کار شدنی نبود.ولی این وبلاک کار نشدنی رو شدنی کرد یه کار واقعا حیرت زده حتی خوده بلاکفا هم نتونسته بود رمز گذاری رو اجر کنه ولی این وبلاک آموزنده این کار رو عملی کرد این وبلاک یکی از بهترین وبلاک های مذهبی کشور شناخته شده ولوح تقدیر به پاس داشت.

نویسنده:سعید کانتری
رمز گذاری:هادی صالح خواه
تاریخ ساخت 
وبلاک در
1/5/87
8
مقام نهم کشوری:وبلاک رسمی خبر. http://rasablog.blogfa.com/ این وبلاک نه بازدیدی خوبی از خود داشته نه طراحی مدرن اما تنها چیزی که باعث شده این وبلاک بتونه مقام بیاره به روز بودن ساعتی وشایدم دقیقه ای این وبلاکه که واقعا چشم گیره.این وبلاک قبلا هم سابقه کپی برداری از اصل متون داشته که اعضاشو پرداخت کرده.

نویسنده:پویا حاجیانی
8/1/85 9
مقام دهم کشوری:وبلاک رسمی نرم افزار های کشور. http://narmafzar.mihanblog.com/ این وبلاک تنها وبلاکی هست که حجم 7 گیگ رو در خود بر خورد داره این وبلاک تمامی نرم افزار های متناسب iICDL را به شما ارائه میکند این وبلاک در راهنمایی های بازدیدکنندگان خود یک اسوه بوده.ولی در به روز بودن این وبلاک باید گفت که این وبلاک بصورت ماهانه به روز می شود و همین باعث افت مقام این وبلاک شده است.این وبلاک با طراحی مدرن قالب فضای زیبایی را برای شما ارائه می نماید.
نویسنده:علیرضا
تاریخ ساخت
وبلاک در
27/6/88
10
مقام یازدهم کشوری:وبلاک رسمی بازی آنلاین فوتبال. http://myfc.ir/match/ myfcبله شاید شما هم با این اسم آشنایی داشته باشید این وبکم وبکمی است که توانست برای اولین بار در ایران بازی فوتبال آنلاین رو راه اندازی نمایدوکلاب فوتبال من با یه طراحی فوقلعاده و فوق حرفه ای بهترین وزیبا ترین فضای مجازی وبکم را به شما عزیزان ارائه میداد این وبکم فعلا در دست تعمیر است ولی هنوز آوازه او در تمام کشور قابل شنیدن است.کلاب فوتبال من در هر روز 300 بازی انلاین رو راه اندازی میکرد که این هم واقعا برای ما یه افتخاره.

نویسنده و صاحب وبکم:جلالی فرد
تاریخ ساخت
وبلاک در
2/10/85
11
مقام دوازدهم کشوری:وبلاک رسمی قیمت دلار-یورو-درهم-لیر-پوند و.... http://mazanefa.com/ یه چیز عجیب وغیر باور که جای تعجب دارد این وبکم ثانیه به ثانیه به روز می شود اونم اتوماتیکی یعنی هیچ فرد و پلیری در آپ آن دخالت ندارد این وبلاک به طور اتوماتیکی به وسیله ماهواره های لندن به روز می شود واقعا باید به این وبکم آفرین گفت چیز دیگر که واقعا قابل ارزیابی هست طراحی بسیار زیبا و مدرن این وبکم هست که مانند یه وبسایت عمل کرده وقیمت بورس وا انواع پول های رایج دنیا را به طور دقیق به شما عزیزان ارائه میکند.

نویسنده:ناشناس
تاریخ ساخت این
وبکم در
23/9/89
12
مقام سیزدهم کشوری:وبلاک رسمی مدل لباس. http://www.nazkhatoon.net حتما شما بارها به دنبال یه لباس شیک و منحصر به فرد بودید اما در خرید آن ناتوان بوده اید.ما به شما این وبکم رو معرفی میکنیم.وبکمی که با ارائه دادن لباس های شیک و رسمی ایران باعث یه تحول شده است.
نویسنده:ناز خاتون
تاریخ ساخت 
وبکم در
2/9/88
13
مقام چهاردهم کشوری:وبلاک رسمی آموزش رایانه. http://speedsearch.blogfa.com/ اسپید وبلاک یه نوع وبلاک فشرده اما کارسازیی است.این وبلاک مدال های ارزشمندی برای خود کسب نموده.شاید شما تا به حال با مشکلاتی در رایانه شخصی خود یا اداری و...مواجعه شده باشید ما به شما این وبلاک مهم کشوری رو معرفی میکنیم که بهترین نوع آموزش را به شما معرفی می نمایید این وبلاک در شکل شاید مدرن وقالبی بسیار ساده ای داشته باشد ولی در متون این وبلاک باید گفت کمترین وبلاک تا این حد به شما این اجازه رو می دهد تا بتوانید با مشکلات مجازی خو دستو پنجه نرم کنید این وبلاک یه نوع وبلاک آموزنه معرفی شده.

مدیریت:اکبر قره باغی
تاریخ ساخت
وبلاک در
7/12/83
14
مقام پانزدهم کشوری:وبلاک رسمی نرم افزار های موبایل. http://www.masterdl.com/ نرم افزار های زیادی در کشور وجود دارد ولی کمترین وبکمی هست که نرم افزار های موبایل ارائه کند اونم با کیفیت بالا ولی این وبلاک همواره بهترین نرم افزار های موبایل را برای شما ارائه میکند.

مدیریت:ata
تاریخ ساخت
در
9/2/89
15
مقام شانزدهم کشوری:وبلاک رسمی معرفی وبلاک ها به موتور های جستجو گر دنیا. http://www.parsitools.ir آیا می دانستید تمامی فضای مجازی کشور ما از چه پایه ای وارد اینترنت شده اند.تمامی این فضای مجازی از طریق وبکم پارسی تولس شناسایی شده و به موتورها معرفی می شوند
آیا فکر کرده اید با یه کلیک وبلاک شما به موتورها معرفی می شوند در جواب باید گفت نه این وبکم تمامی خصوصیت وبلاک شما را ارزیابی می کند و اگر بعدا نتیجه گرفت که وبلاک شما لایق معرفی به گوگل هست.ویا .....وبعدا اون رو به اولین موتور جهان معرفی میکند.این کار 29 الی 31 روز به طول می انجامد.

مدیریت.ناشناس
تاریخ ساخت
وبلاک در
7/12/87
 
مقام هفدهم کشوری:وبلاک رسمی کد آهنگ. http://only-cood.blogfa.com/ شاید شما هم یه وبلاک داشته باشید و میخواهید آهنگ مورد نظرتون رو تو وبلاکتون جاسازی کنید اما چطوری؟راهش چیه؟
ما به شما طریقه دریافت کد آهنگ رو در یک جمله میگیم (مراجعه به این وبلاک)آنلی کد ساز بله ابن وبلاک تمامی آهنگ هایی که می خواهید او وبلاکتون رو بذارید را در اختیار شما عزیزان می گذارد.

مدیریت: پسر جهنمی
تاریخ ساخت 
وبلاک در
30/9/89
17
مقام هجدهم کشوری:وبلاک رسمی آپلود عکس http://upcity.ir/ آیا تا به حال شده که بخواهید عکس خودتون رو تو اینترنت و تو فضای مجازی ببرید ما آپگیت رو به شما معرفی می کنیم فضایی مدرن گرافیکی بالا و منحصر به فرد.

مدیریت:ناشناس
تاریخ ساخت  
وبلاک در 
1/10/89
18
مقام نوزدهم کشوری:وبلاک رسمی کد آهنگ وبلاک. http://azarava.com/ این وبلاک با فضای بسیار بالا و کارکرد عالی بهترین آهنگ های فصل را در خدمت شما میگذارد.

مدیریت:ناشناس
تاریخ ساخت
وبلاک در
26/9/86
19
مقام بیستم کشوری:وبلاک رسمی جوک ایران. http://smsdoooni.blogfa.com/ اگر زیاد اهل خنده هستید ما این وبلاک سرشار از خنده رو تقدیم شما میکنیم اگه دوست دارید حتما یه سر بزنید گرافیکی بالا و طراحی عالی همه و همه برای شما.

مدیریت:ناشناس
تاریخ ساخت
وبلاک در
7/3/89
20

 این امار 100% واقعی بوده ومیتوانید در این مورد تحقیق کنید 

 شعار ما :اول بودن مهم نیست ! اول ماندن مهم است 

کلمات کلیدی : وبلاگ,برترین ها ,بزرگ ترین ها ,برترین وبلاگ های سال ,برترین وبلاگ های ماه,برترین ها امسال,برترین وبلاگ های سال 91 ,مقام های وبلاگ ها,بزرگترین وبلاگ ها,




دسته بندي: , , , ,
نويسنده:حميدرضا
برچسب:,
بازديد:1618
ادامه مطلب ...

?