استاتوس های طنز جدید ۹۲

اس ام اس های خنده دار 92

حیف نون پسرش میره سربازی بهش میگه :
پسرم خوب کاراشونو یاد بگیر ، اومدی یه پاسگاه واست میزنم !
::
::
امسال ؛ سال «مار» زهر مار نشه صلوات !
::
::
میگن توی طلافروشی های شمال تهران
وقتی پول خورد ندارن به جاش پسته میدن!!
::
::
عکاس به مشتری : دوست داری عکستو را چه طور بندازم؟
مشتری: مجانی!
::
::
وﻗﺘﯽ ﺧﺪﺍ زن ﺭﺍ ﺍﻓﺮﯾﺪ ﮔﻔﺖ :
به به ﭼﻪ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺯﯾﺒﺎﯼ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩﻡ !
ﺳﭙﺲ مرد ﺭﺍ ﺧﻠﻖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮔﻔﺖ :
عیبی نداره سوار ماشین مدل بالا بشن به چشم میان
::
::
واسه کسی بمیر که واست تب
لت بخره !
::
::
عزیزم ، اگه موافقی بریم خونه مامانم عدد۱
و اگه میخوای بریم خونه مامانت
عدد۱۸۲۶۴۴۲۷۵۳۶۷۲۳۷۷۵۳۶۴۱۲۶۱۸۳۳۸۱۶۸۳۱رو وارد کن!
::
::
یه قانونی هست که ما اختراع کردیم
ﺍﮔـﻪ ﺗـﻮ ﮐــﻼﺱ ﻧﺒــﺎﯾﺪ ﺧــﻮﺍﺑﯿﺪ . . . .
ﭘﺲ ﺗـﻮ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﻢ ﻧﺒـﺎﯾﺪ ﺩﺭﺱ ﺧـﻮﻧـﺪ
::
::
مژده مژده
کمک هزینه خرید “پســــــــــته” بزودی در تمامی شعب بانکها….!
::
::
میدونید تو فیلم های وسترن؛ وقتی که دو نفر دوئل میکنند
معمولا کی حریفشو زودتر ناکار میکنه و زنده میمونه؟
خب معلومه . . . اونی که مارک هفت تیرش GLX باشه…!
::
::
اونقد آدما خون خودشون رو کثیف کردن
که مجبور شدم برم گیاهخوار بشم !
(از دفتر خاطرات یک پشه)
::
::
میدونین چرا مردا عینک آفتابی میزنن ؟
۷% : بخاطر نور خورشید
۲۳% : بخاطر اینکه ظاهر باحالی داشته باشن
۷۰% : نمیخوان بقیه بدوونن دارن به کجا نگاه میکنن!!!
::
::
آریو برزن : فردی به نامِ آریو که که شغلش بُر زدنِ ورق های پاسور است :دی
::
::
پسره : اسمت چیه ؟؟؟
دختره : یه شارژ بفرست.
پسره : چند سالته ؟؟؟
دختره : یه شارژ بفرست.
پسره : خیلی دوسِت دارم میخوام بیام خواستگاریت !
دختره : واقعا ؟؟؟ کِی ؟
پسره : یه شارژ بفرست
::
::
این روزا خریدن آدما راحت تر از خریدن گوشت و مرغ و برنجِ !
::
::
اولین شکست عشقیمو زمانی خوردم که
در فریزرو باز کردم و قالب بستنی شکلاتیو دیدم و خر کیف
شدم ولی وقتی بازش کردم توش پیاز سرخ کرده فریز شده بود !!
::
::
راهنمایی و رانندگی شهر حیف نون اینا برای چندمین بار اعلام کرد:
شهروندان عزیز برای آزمایش شهری
احتیاج نیست ناشتا باشند!
::
::
بارون باشه تو هم باشی ….
من می رم خونه از این قرتی بازیا خوشم نمیاد !
::
::
یکی از پروژه های مهمونی رفتن تو عید تشخیص بادوم از تخمه ژاپنیه !
::
::
داغ دیدن نه فقط از دست دادن عزیز است
نه فقط تاراج مال است
داغ دیدن گاهی شاید ، در استفاده از شیر اب داغ
توالتیست که رنگ ابی بر ان نهاده باشد
::
::
پسته دست دوم رسید !
مال یه پیره زنه پولدار بوده که دندون نداشته فقط نمکشو میک میزده !
::
::
پســرا ۱۰ دقیقه حاضر میشن، ۴ساعت میرن بیرون ..!
دختـــرا ۴ ساعت حاضر میشن، ۱۰ دقیقه میرن بیرون
::
::
هروقت بین دوتا انتخاب مردد بودی
شیر یا خط بنداز!
مهم نیست شیر بیفته یا خط…
مهم اینه که;
اون لحظه ای که سکه داره رو هوا می چرخه…
میفهمی دلت بیشتر میخواد شیر بیفته یا خط…
::
::
توجه کردین یادگاری های روی دیوار و صندلی کلاس های دانشگاه
اموزنده تر از حرف های استاده!!!
::
::
“زنها” تنهاییشان را گریه می کنند …و “مردها” گریه هایشان را تنهایی
::
::
من همیشه دلم می خواست ضرس قاطع رو تو یه جمله ای به کار ببرم.
یه بارم به کار بردم ولی همه بهم خندیدن
خب چرا حذفش نمی کنن از زبان؟مگه من مسخرم؟
::
::
رعد و برق ۴ مرحله داره :
اول یه نور ازش میبینیم
بعد صداش میاد
بعد دزدگیر ماشینا روشن میشه
بعدشم چون صاحبش خاموشش نمیکنه ما به بهش فحش میدیم …
::
::
تــا چـن سال دیــگه تعداد خواننده ها از شنونده ها بیشتر میشه
بعد تو سایت های موزیک اسم شنونده های جدید رو میذارن
::
::
به یک “کبری” جهتِ انجام پاره ای از تصمیمات نیازمندم ..! (هم اکنون)
::
::
جدی ترین چهره رو اونایی دارن که تو صف دسشویی عمومی وایسادن !
::
::
روی شیشه دوغ نوشته:
دوغِ گازدارِ کربناته تزریقی گرما ندیده همگن شده با طعم نعناع و بدون چربی…
آخه لامصب دوغه یا اورانیوم ؟؟؟
::
::
به بابام میگم : چقدر عیدی میدی امسال بهم؟
میگه : چطور؟
میگم : هیچی ، میخوام روش حساب کنم.
میگه : برو خدارو شکر کن امسال با این گرونیا هنوز از خونه پرتت نکردم
::
::
متاسفانه اغلب احترامایی که واسه آدما قائلم
از جنس احترامیه که موقع رانندگی
واسه یه نیسان آبی قائلم!!!
::
::
بعضى از دخترا هم که موقع عکس انداختن
اِنقد سرشون و کَج مى کنن آدم فِک میکنه
هدف از این عکس نشون دادن پــَسِ کــَلَشـونه
::
::
وقتی بچه بودم فک میکردم ماکارانی رو هم مثل برنج میکارن
اونجوری نگاه نکنین دیگه بچه بودم الان میدونم که درخت داره ..
::
::
یا به پدربزرگ و مادربزرگ های ما اس ام اس نده
یا اگر می دی، لطف کن خودت براشون توضیح بده یعنی چی!
از بس نشستیم توضیح دادیم فکمون در رفت!
::
::
بقالی ( baghali ) باقالی ( baghali ) بغلی ( baghali )
تو روح اون کسی که فینگیلیش رو اختراع کرد
::
::
مهمون اومده خونمون جلوش پا شدیم
میگه بشینید توروخدا برای من پاشدید؟
په نه په همینجوری خوشحالیم، داریم موج مکزیکی میریم
::
::
مردها کلا به دو گروه اصلی تقسیم میشن :
گروه اول
گروه دوم
تنها تفاوتشونم هم در اینه که هیچ تفاوتی ندارن
زیادن تو یه گروه جا نمیشد !
::
::
دیگه اوضاع طوری شده که وقتی بهت عیدی میدن
یه جوری نگات میکنن که انگار منتظرن بقیه پولشونو پس بدی!
::
::
اونقده کیف میده به یکی بگی وایسا ازت عکس بگیرم..
بعد
ازش فیلم بگیری )))
عین منگلا نگا میکنه )))
۱ بار امتحان کن!
::
::
یارو همچین می گه من تفریحی سیگار می کشم
انگار بقیه برای شکنجه و عذابشه که می کشن!
::
::
ﯾﻪ ﺳﺮﯾﺎ ﻫﺴﺘﻦ ﻣﻨﺘﻈﺮﻥ ﺳﺎﻝ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﺷﻪ
ﺑﮕﻦ ﻣﺎ ﯾﻪ ﺳﺎﻟﻪ ﺣﻤﻮﻡ ﻧﺮﻓﺘﯿﻢ!
ﯾﺎ ﭘﺎﺭﺳﺎﻝ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻧﺨﻮﺍﺑﯿﺪﯾﻢ!
ﺧﯿﻠﯽ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﻦ ﺍﯾﻦ ﺍﻓﺮﺍﺩ!
::
::
در نظر دارم کتابی تحت عنوان آداب مهمانی رفتن منتشر کنم
خیلی نکاتی هست که باید بهشون اشاره کنم
لعنت به مهمانی که بی موقع بیاید


منبع :البرز پاتوق 

گرد آوری : دنیای عجیب ققنوس

برچسب ها :اس ام اس های خنده دار 92 ,استاتوس های طنز ,استاتوس های طنز 2013 ,استاتوس های طنز 92 ,استاتوس های طنز فروردین 92 ,استاتوس های طنز فیسبوکی ,جمله های فیسبوک ,جمله های فیسبوکی ,جوک برای فیسبوک ,جوک وال فیسبوک ,استاتوس های خنده ای ,استاتوس های خنده ای 2013 ,استاتوس های خنده ای 92 ,استاتوس های فروردین 92 ,جدیدترین مطاب خنده دار ,جمله های خنده دار 92 ,جمله های خنده دار جدید ,جمله های خنده دار جدید 92 ,جوک های خنده دار 92 ,جوک های خنده دار فروردین ,اس ام اس ,اس جدید