ایران رادا

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: بیشتر محورهای ارتباطی کشور ترافیک پرحجم دارد.

 

 

سرهنگ سلبی در مصاحبه تلفنی با واحد مرکزی خبر،  افزود: در محور هراز محدوده پلور تا امامزاده هاشم، فیروزکوه محدوده شیرگاه، چالوس - کرج در محدوده پل زنگوله (شمال به جنوب) ترافیک نیمه سنگین است.

وی همچنین ترافیک محور منجیل - رودبار در محور قزوین به رشت ، آزاد راه قزوین - کرج، قزوین - زنجان و قزوین - بوئین زهرا و آزاد راه تهران - قم را نیز پرحجم اعلام کرد.

سرهنگ سلبی گفت: در استان مازندران محور رامسر و در گیلان محور آستارا نیز بارش پراکنده باران وجود دارد و رانندگان باید با دقت بیشتری تردد کنند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: هیچ محوری در کشور مسدود نیست و تردد انجام می شود.

محدودیتهای ترافیکی 13 فروردین در جاده چالوس

  جانشین فرمانده پلیس راه استان البرز از محدودیتهای ترافیکی برای روزهای پایانی تعطیلات نوروزی خبر داد.

سرهنگ رضا اکبری گفت : در روزهای 13 ، 14 و 16 فروردین محدودیتهای ترافیکی در محور کرج – چالوس از ساعت 12 ظهر ایجاد خواهد شد.

وی افزود : از ساعت 12 روزهای فوق تردد خودروها از محدوده میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع خواهد شد و از ساعت 15 این محور از محدوده مرزن آباد استان مازندران به سمت کرج یکطرفه خواهد شد.

جانشین فرمانده پلیس راه استان البرز از رانندگانی که در سفرهای نوروزی هستند خواست برای بازگشت خود برنامه ریزی کرده تا به این محدودیتها برخورد نکنند.

سرهنگ اکبری گفت : با توجه به تعطیلی مدارس در روز 14 فروردین بهتر است تا رانندگان برای بازگشت خود عجله نکنند و روزهای پس از 13 را برای بازگشت خود انتخاب کنند.

 

منبع :ایران رادا