برای نشان دادن محتوای خوب یک سایت بهتر است برترین مطالب را در نگاه اول به رخ کاربر بکشیم تا با دیدن آن مطالب حسابی برای خود مانور دهیم.

اما متاسفانه برخی از وبمستران عزیز فراموش کردند که محبوب ترین مطالب نباید یک عمر ثابت باشد و معمولا مربوط به اولین پست ها باشد بلکه باید به صورت پویا عمل کند و به صورت روزانه , ماهانه و سالانه تغییر نماید تا کاربر متوجه سایت زنده شما بشود . خب برای اینکار لازم نیست زیاد زحمت بکشید بلکه امروز با ما باشید با یک افزونه کاربردی در این زمینه …
خب امروز با معرفی افزونه WordPress Popular Posts میخواهیم شما رو کمک نیم تا بتوانید عنوان محبوبترین مطالب خود را به صورت روزانه , ماهانه , سالانه نمایش دهید تا با این تکنیک کاربران را دائما به سمت سایت خودتان بکشید.
طریقه استفاده :
استفاده از این نرم افزار چندین راه بسیار ساده دارد که به ترتیب زیر معرفی میکنیم :
۱- استفاده از ابزارک که با نصب و فعال سازی افزونه ابزارک ها آماده استفاده میشود.
۲- استفاده از کد میانبر که میتوانید از تنظیمات این افزونه در مدیریت استخراج کنید و به راحتی از ابزارک ها قرار دهید و یا به کمک این کد آن را در قالب خود استفاده نمایید :
مثلا :

[wpp range=today stats_views=1 order_by=views wpp_start=

  • wpp_end=
  • ]

    3- استفاده از کد های php که مستقیم در قالب استفاده نمایئد که این کد ها هم میتوانید از مدیریت تنظیمات این افزونه استخراج نمائید .
    مثلا حالت بدون پارامتر :

    حالت با پارامتر :

    پس از استفاده از افزونه ممکن است با پیغام Sorry. No data so far مواجه شوید :
    چندین دلیل وجود دارد که این پیغام نمایان میشود :
    ۱- تا کنون پس از نصب این افزونه از مطالب شما بازدید نشده است
    ۲- تگ wp_header() در هدر قالب شما نیست

    امیدوارم کاربرانی که خیلی درخواست این پست رو کرده بودند استفاده کافی و وافی ببرند icon smile نمایش محبوب ترین مطالب روز , هفته , ماه و … البته استفاده مفید کاربرانی هم که درخواست نداده بودند هم بدون مانع است icon smile نمایش محبوب ترین مطالب روز , هفته , ماه و …

    آرزوی موفقیت برای تمام همراهان ما و مطالب ما … باز هم مارو تحمل و یاری کنید

    صفحه افزونه

     

     


    گرداوری :  دنیای عجیب ققنوس