ای که از کوچه معشوقه ما میگذری به درک بگذر؛ کوچه بن بست است و بر و بچ آخر کوچه منتظرتن !!!

 

 

 

 

یواش بیا پایین میخوام یه چیزی بهت بگم!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
تند اومدی نمیگم!

 

 

 

 

۳ تا عکس بردار زود برو شرکت داروگر. بابا قور قوری اخراج شده نیرو میگیرن.

 

 

 

 

یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوط می کنه… این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!

 

 

 

 

اگر به تیپ خود اهمیت میدهید

اگر به دنبال لباس زیبا برای عید هستید

اگر شیک پوشی را دوست دارید …

با ما تماس بگیرید.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
صنف پالان دوزان پایتخت

 

 

 

بقیه اسمس ها در ادامه مطلب …

 

 

 

 

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای اینکه بیکار نباشی اینا رو فرستادم واسشون سوال پیدا کنی!

 

 

 

 

اگه یه روز بری و بری و بری و بری و بری و بری و بریو بری… به خونتون هم نرسی تازه می فهمی که کلاغه توی قصه ها چی میکشه !

 

 

 

 

سلام. پیام دادم که بپرسم ساعت چنده؟ چون ساعتم خوابیده دلم نیومد بیدارش کنم!

 

 

 

 

با سلام اینجا تهران است. ساعت ۳ بامداد … صدای مردم آزار !!!

 

 

 

 

مشترک گرامی شما برنده همسر شدید، جهت دریافت اطلاعات بیشتر به سایت: شتردرخواب بیند پنبه دانه.com مراجعه فرماید.
(با تشکر. شرکت بشین تا بیاد)

 

 

 

 

نرو پایین سر کاریه

.
.
.

نرو

.
.
.

نرو

.
.
.

سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم.

می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات سفید بمونه!

 

 

 

 

خیلی ببخشید … مثل اینکه موقع بدی مزاحم شدم … خواستم بپرسم آب خوردی آفتابه رو کجا گذاشتی؟

 

 

 

 

از اونجا که شتر در خواب بیند پنبه دانه ،گهی لپ لپ خورد گه دانه دانه، وظیفه خود دونستم بیدارت کنم آخه داشتی بالشو می خوردی

 

 

 

 

این اسمس رو واسه هیچ کسی تا حالا نفرستادم …
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بنابراین واسه تو هم نمیفرستم!!!

 

 

 

زندگی یعنی:
ز : زاویه نگاه تو
ن : نوای کلام تو
د : درگاه ابروی تو
گ : گیسوی پریشان تو
ی : یارو سر کاری!

 

 

 

 

ای آنکه در را به رویم بستی و پا به روی عشقم گذاشتی؛ خب بابا جوون دستم لای در گیر کرده …