این خط که زیر چشم سیاهت کشیده اند
سر مشق تازه ایست برای غزال ها
(احسان اکابری)

 

 

 

پیامک عاشقانه

من را از هر طرف نگاه کنی، عاشق تو از آب در می آیم…

 

 

 

چیست از این خوبتر در همه آفاق کار
دوست به نزدیکِ دوست، یار به نزدیکِ یار
(ابوسعید ابوالخیر)

 

 

بقیه اس ام اس ها در ادامه مطلب…

 

 

 

اگر ای عشق پایان تو دور است/دلم غرق تمنای حضور است
برای قد کشیدن در هوایت/دلم مثل صنوبرها صبور است

 

 

 

اس ام اس های عاشقانه

یک یاس سفید
در رنگ امید
با هر چه وفاست
از سوی خدا
تقدیم تو باد…

 

 

 

تو را انگار یک جا دیده بودم
میان خواب و رویا دیده بودم
نگاهت همچو شبنم، آشنا بود
گمانم بین گلها دیده بودم

 

 

 

تو دنیایی که جای آرزوهاست
کسی جز تو منو عاشق نمی خواست
بیا تا تکیه گاه من تو باشی
دلم مثل خودت تنهای تنهاست

 

 

 

مسیج احساسی و اسمس عاشقانه

کاش تو که آسمون شدی من مث دریا میشدم / عکست میفتاد روی موج، من با تو تنها میشدم

 

 

 

متن عاشقانه جدید

باران بیاید یا نیاید، خاطرات باشد یا نباشد، من خیس از یاد توام…

 

 

 

بی رویت آینه کدر خواهد شد / آهم در شهر منتشر خواهد شد
چون بمبی ساعتی دلم در سینه / با تاخیر تو منفجر خواهد شد

 

 

 

درذهن به جز تو آفریدن ممنوع
غیر از تو ورود دیگران در قلبم
عمرا
ابدا
هیچ
اکیدا
ممنوع!

 

 

 

تو از معابد مشرق زمین عظیم تری / کنون شکوه تو و بهت من، تماشایی ست
(حسین منزوی)

 

 

 

اس ام اس جدید عاشقانه

نه سرو و نه باغ و نه چمن می خواهم
نه لاله، نه گل، نه نسترن می خواهم
خواهم ز خدای خویش کُنجی خلوت
من باشم و آن کسی که من می خواهم

 

 

 

احساس تو چون طراوت باران است
بر زخم شکوفه های گل درمان است
هر وقت که در هوای تو می چرخم
انگار نفس کشیدنم آسان است …

 

 

 

گرچه از فاصله ی ماه ز من دورتری
ولی انگار همین جا و همین دور و بری
ماه می تابد و انگار تویی می خندی
باد می آید و انگار تویی می گذری…

 

 

 

دوستت دارم با “س” سوزن، به همه بگو تا بسوزن…

 

 

 

اشعار عاشقانه

خواب دیدم که دلم بند تو بود / خواب من تعبیر لبخند تو بود
تو به سان گل شدی اوج شکوه / نبض من، در ساقه آوند تو بود

 

 

 

عشق، ‌پیش از اجلم کشت و به مردن نگذاشت
شاد از اینم که مرا دوست به دشمن نگذاشت
(شوشتری)

 

 

 

تا چند نظر به روی مهتاب کنم / خود را به هوای دیدنت آب کنم
یک قطعه ی عکس خود برایم بفرست / تا در دل بیقرار خود ، قاب کنم