فيلم جديد و بسيار زيبای عاشقی با اعمال شاقه را از اين قسمت ميتوانيد دانلود كنيد

کیفیت : HD 720

فيلم جديد و بسيار زيبای عاشقی با اعمال شاقه



کارگردان : حسام حمیدی



موضوع : اجتماعی



مدت : 90 دقیقه



بازیگران : یوسف تیموری ، مریم سلطانی ، ارژنگ امیرفضلی ، احمد پورمخبر ، یوصف صیادی ، سیدرضا حسینی ، مهدی دانایی و با حضور علی صادقی



خلاصه : پسر جوان ثروتمندی به قصد تفریح به شمال سفر می کند و در آنجا عاشق دختر صاحب رستورانی می شود و به خاطر او در آن رستوران مشغول به کار می شود ...



دانلود فیلم : لینک مستقیم             لینک غیر مستقیم ( پارت 1 ، پارت 2 ، پارت 3  )

 


پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً IDM استفاده کنید.

چنانچه قادر به دانلود از سرور قدرتمند گانجا موزيك (لینک مستقیم) ، نیستید لطفا از لینک غیر مستقیم (مدیا فایر) استفاده کنید. دقت نمائید در یک زمان فقط قادر به دانلود یک لینک میباشید بنابر این امکان دانلود دو لینک در یک زمان پیغام خطا خواهد داد.

فایل های قرار داده شده برای دانلود غیر مستقیم (مدیا فایر) به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر در چند پارت فشرده شده اند ، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده  از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید دقت نمائید خارج سازی فایل ها از حالت فشرده فقط پس از دانلود کلیه پارتها امکان پذیر است بنابر این هر پارت به تنهایی قابلیت Extract یا Unzip را ندارد پس از دانلود نیازی به چسباندن پارتهای جدا شده نیست بلکه پس از Extract یا Unzip تنها یک فایل کامل در اختیار شما قرار میگیرد.

برنامه وی ال سی به دلیل شفاف سازی در نمایش و خواندن زیر نویس برای تماشای بهتر فیلم ها و سریال ها تو صیه میشود از اینجا این برنامه و رفع مشکل زیر نویس را دانلود کنید.

در صورت هر گونه مشكل و اختلال در دريافت فايل از طريق ايميل Ganja2Music@Gmail.com ما را در جريان بگذاريد .