باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم همین و بس

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش واژه ی حقیقت آنقدر با زبان ما صمیمی بود که برای بیان کردن دوستت دارم ، نیاز به قسم خوردن نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتن تنها چیزیه که نوبتی نیست ، پس خارج از نوبت دوستت دارم
 

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به بزرگترین عشق در کوتاه ترین جمله ی ممکن به روی لطیف ترین گل سرخ یرای تو بهترین ... دنیام می نویسم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو می دانی که حتما ، دوستت دارم نه سرپایی ، که قطعا ،دوستت دارم
سند هرگز نخوردستی دل من بخر با عشق که نقدا دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی بهانه که دوستت دارم ناشیانه که دوستت دارم
 من که لمست نکرده ام ،اما می زنم حدس بعد یک کاما
 بوسه های تو خاصیت دارد دل برایت اهمیت دارد

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی؟
وقتی می نشینم ، وقتی راه می روم ، وقتی می خوابم دوستت دارم
وقتی صدایی می اید دوستت دارم ، وقتی سکوت است دوستت دارم
چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم ، او نیز بلند فریاد میزند :
دوستت دارم دارم دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت ، می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

غریبانه در سکوت سهمگین نامت را بر حاشیه ی قلبم حک کردم تا با هر ضربانش بگویم دوستت دارم ، هیچوقت تو و محبتهایت را از یاد نمی برم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خواستم از عشق برات بگم گفتم می دونی ، خواستم از غم برات بگم گفتم می دونی ، حالا از ته قلبم می گم دوستت دارم چون نمی دونی

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

زندگی را اشکی بیش نمی دانم ، پس بگذار با اشک چشمانم بنویسم دوستت دارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت دارم نه به خاطر شخصیت تو ، بلکه برای شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا می کنم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا صد باز اگر از خود برانی دوستت دارم / به زندان جفایت گر کشانی دوستت دارم
به پیش خلق گر نتوان حدیث عاشقی گفتن / درون سینه ی تنگم نهانی دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میخوام روی حرفم هنوز ایستاده باشم / بذا دوستت دارم رو هزار بار گفته باشم
بخوای تا قیامت می گم دوستت دارم رو / بهونه ای نمی خوام به دستت داده باشم
ما که گفتیم هزار بار تو یک بار هم نگفتی / ولی نزدیکه اون روز که به دامم بیفتی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آن کس که می گفت دوستم دارد ، عاشقی نبود که به شوق من آمده باشد ، رهگذری بود که روی برگ های خشک پاییزی راه می رفت ، صدای خش خش برگ ها همان آوازی بود که من گمان می کردم میگوید : دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به امید چتر فردایت خیس بارانم ، از طلوع عشق تا غروب سرنوشت دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قشنگترین نگاهم را برایت کنار گذاشتم تا بدانی با تمام وجود دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من آنقدر دوستت دارم که اگر از پریشانی یک لحظه دوست داشتنم آگاه بودی ، تمام لحظه های عمرت برایم می گریستی

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر با آتش عشقت مرا بسوزانی باز هم با خاکسترش خواهم نوشت دوستت دارم

  
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

قارقار خبردار ، دلم شده بی قرار / دلمو نبر اینجوری ، دوستت دارم بدجوری

  
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

به اندازه تمام بی وفایی های دنیا دوستت دارم ، چون بی وفایی های دنیا تمومی نداره

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اندازه یک کامیون زنبور عسل دوستت دارم ، اگر جرات داری برو بشمارشون

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی ، اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن های دلت خواهد گذاشت

  
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قسم به شراب که رنگ خون است ، قسم به خون که رنگ قلبه ، قسم به قلب که جایگاه توست دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم ، نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل ، از ته دل دوستت دارم بدون دلیل

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

دوستت دارم نه به این خاطر که دوستم بداری ، بدین خاطر که لایق دوست داشتنی

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

ای کاش کودک بودم تا احساست کنم ، ای کاش باران بودم تا غبار را از دلت دور کنم ، ای کاش تار بودم تا ساز مورد علاقه ات را بنوازم ، اما افسوس که نه کودکم نه بارانم نه تارم ، اما عاشقانه و صادقانه هستم و دوستت دارم

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

میدونی چقدر دوستت دارم ؟ 1 دونه ! ولی مردونه !

 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ای کاش می دانستی چقدر دوستت دارم ، چندیست بیمار وفایت شده ام ، در بستر غم چشم براهت شده ام ، این را تو بدان اگر بمیرم روزی مسئول تویی ، که من فدایت شده ام ، پس از مرگم بیا زیبا نگارم ، بیا با جمع دوستان بر مزارم ، سرت خم کن ببوس سنگ مزارم ، که من در زیر خاک هم چشم انتظارم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دوستت ندارم به اندازه اقیانوس، چون یه روز تموم می شه.
دوستت ندارم به اندازه خورشید، چون غروب می کنه.
دوستت دارم به اندازه روت که هیچوقت کم نمی شه