خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
تو را ای گل کماکان دوست دارم / به قدر ابر و باران دوست دارم

کجا باشی کجا باشم مهم نیست / تو را تا زنده هستم دوست دارم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
بگذار بگویند خسیسم

 من دوستت دارم هایم

را الکی خرج نمیکنم

جز برای مهربانی خودت

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی…

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

این جمله را هرگز فراموش نکن
“برای دوستت دارم بعضی ها مرسی هم زیاد است”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

فاصله گرفتن از آدم هایی که دوستشان داری بی فایده است
زمان به ما نشان خواهد داد که جانشینی برای آنها نیست….

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

زندگی تعداد نفس ها نیست !
زندگی تعداد لبخند های کسانیست که دوستشان داریم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه ؟
دیدی اشتباه کردی ! دوستت دارم حرف نیست یه زندگیه
اما زندگی دو حرف بیشتر نیست : تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

از تمام دار دنیا ، تنها یک چیز دارم : دوستت !

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت
دوستت خواهم داشت
هیچ میدانی چیست ؟
لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

زیباترین ستایش ها نثار کسی که کاستی ها و لغزش هایم را میداند
و باز هم دوستم دارد….