من به چشمای خودم شک کردم / این همه میشه مگه زیبایی ؟

مثه تو وقتی توی خوابم نیست / نمیشه حتی بگم رویایی


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
نه تو بی منی و نه من بی تو هستم / تو مال من و من در قلب تو هستم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
من یاد خوش دوست به دنیا ندهم / لبخند خوشش به حور رعنا ندهم

گر یاد کند مرا هر از گاهی چند / گرد رخ وی به چشم بینا ندهم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
جهان کوچک من از تو زیباست / هنوز از عطر لبخند تو سرمست
واسه تکرار اسم ساده توست / صدایی از من عاشق اگر هست

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
چشم من چشمه ی زاینده ی اشک / گونه ام بستر رود
کاشکی همچو حبابی بر آب / در نگاه تو رها می شدم از بود و نبود

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
تکرار شو شاید ما سهم هم باشیم / شاید به جرم عشق ما متهم باشیم
باز در حضور تو آشفته خویشم / در سفره عشقت درویش درویشم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
بجز دستت ندارم یار دیگر / بجز آیینه بازی کار دیگر
چو بستی چشم را آیینه بشکست / نگاهم کن فقط یک بار دیگر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
خنده های تـــو آرزوهـــای مـن انـد بخــند تا برآورده شوند

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
شب در خم گیسوی تو عابر میشد / با هر نفست بهار ظاهر میشد
ای فلسفه ی شگفت ، افلاطون هم / با دیدن چشمان تو عاشق میشد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
من و باران، من و دریا، من و تو / من و شب‌بو، من و فردا، من و تو
دوباره عاشقی را می‌سراییم / من و مجنون، من و لیلا، من و تو

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
سراسر خواب من کابوس / ندارم در شبم فانوس
به دل آمد بگویم من تو را دوست  / ولی لب وا نشد، افسوس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 
از بس خوابت را دیده ام دیگر نمی گویم "خوابم می‌‌آید" می‌گویم "یـــــــارم می‌‌آید" وعده ی ما همان رویای‌ همیشگی