اس ام اس عاشقانه ، جملات عاشقانه

 

سلام بر آنان که لایق سلامند


یک رنگ و یکدل و یک مرامند

 

هم گلند هم گنجینه هم دوست

 

هرچه از وی تعریف کنی نیکوست

 

 


همدم تنهایی شب های من  اشک است و بس -مرهم زخم دل تنهای من  اشک است و بس-گر نمیبینی غمی اندر نگاه خسته ام  آنچه میشوید غم از چشمان من ، اشک است و بس

 

 

کاش دستانم آنقدر بزرگ بود که می توانستم چرخ و فلک دنیا را به کام تو بچرخانم

 

 


نبودنت را با ساعت شنی اندازه گرفته ام ، یک صحرا گذشته است

 

 

گاهی به آسمان نگاه کن

 

شاید کبوتری خسته به آشیانه ی دلت محتاج باشد



بهاران من - طوفان ها در رقص عظیم تو به شکوهمندی نیلبکی می نوازند - و ترانه ی رگ هایت آفتابی همیشگیست

دوریت زمستانی دیگر است

 

 

کمتر از من دور شو

 

باز سرما خورده ام

 

 


گفتی اندر خواب بینی بعد این روی مرا - ماه من -در چشم عاشق آب هست و خواب نیست

 

 

تک گلی هستی تا عرش میخواهم تو را

 

گرچه کم میبینمت

 

بسیار میخواهم تو را

 

 


خداوندا دوستانی دارم که روزگار فرصت دیدارشان را کمتر نصیبم میگرداند -اما تو خود میدانی که یادشان در دلم جاوید است -دوستانی که رسمشان معرفت - کردارشان جلای روی و یادشان صفای دل است -پس آنگاه که دست نیاز سوی تو بر می آورند  پر کن دستشان را از آنچه که در مرام خدایی توست