فرز-این پست به معرفی اپلیکیشنی خواهد پرداخت که شاید، برخی با آن آشنا باشند، اما در عین حال بسیاری نیز از وجود آن بی خبرند! با افزایش روز افزون کاربران اینترنت بی سیم و  بسته های اینترنتی همراه اول و ایرانسل تقریبا این روزها می توان گفت، بیشتر کاربرانی که از تلفن همراه با سیستم عامل استفاده می کنند، به نحوی با آن به وب گردی و چک کردن ایمیل ها نیز می پردازند! و به نحوی از طریق تلفن همراه به نت دسترسی دارند، اما چرا پیام کوتاه خود را نیز از همین طریق ارسال نکنند؟!

Whast App 300x2215 نرم افزار کاربردی موبایل برا ی ارسال ایمیل

WhatsApp اپلیکیشنی است که برخلاف سایر برنامه های کاربردی مانند Viber تنها مختص سیستم عامل اندروید و آِیفون نیست! بله شما با سیستم عامل سیمبین نوکیا و سونی اریکسون و سیستم عامل بلک بری نیز می توانید این نرم افزار کاربردی را استفاده نمایید و هنگامی که به اینترنت بی سیم یا اینترنت تلفن همراه متصل هستید، به تعداد نامحدود بدون پرداخت هزینه پیام ارسال نمایید. در ادامه لیست سیستم عامل هایی که امکان پشتیبانی از این نرم افزار را دارند آمده است.

برای دانلود این نرم افزار می توانید به سایت اصلی آن در این لینک مراجعه نمایید! پس از نصب  با وارد نمودن شماره تلفن همراه تان به سرور اتصال می یابید و Whats App  لیست کاربرانی که شماره آنها در تلفن همراه شما ذخیره شده است و از این نرم افزار استفاده می کنند را به شما خواهد داد!

ملزومات لازم برای این APP:

- اینترنت ( هر نوعی از اینترنت که منجر به اتصال تلفن همراه شما  به نت گردد)

- Nokia S60 3rd edition, 5th edition, Symbian^3 or Symbian Anna Operating System

- BlackBerry OS 4.6 or above

- BlackBerry Internet Service (BIS) or BlackBerry Enterprise Service BES

- Android OS 2.1 or above

- Os Apple