ثروتمندترین تاجر جهان ترکیه را انتخاب کرد!

کارلوس اسلیم تاجر مکزیکی که از ترکیه به عنوان “ستاره درحشان جهان” یاد میکند فرصتهای سرمایه گذاری در اینکشور را مورد بررسی قرار میدهد.

933502e0 c5bb 4dca ba86 380053a7332b 444x3332 ترکیه ستاره درخشان جهان

 

 

کارلوس اسلیم که به عنوان ثروتمندترین تاجر جهان شناخته میشود، زمینه فرصتهای سرمایه گذاری در ترکیه را مورد بررسی قرار میدهد.

کارلوس اسلیم تاجر مکزیکی که از ترکیه به عنوان “ستاره درحشان جهان” یاد میکند فرصتهای سرمایه گذاری در اینکشور را مورد بررسی قرار میدهد.

ریفات حیصارجیکلی اوغلو رئیس اتحادیه اتاقها و بورسهای ترکیه، ضمن شرکت در اجلاس کاری مکزیک-ترکیه  در مکزیکوسیتی با کارلوس اسلیم که سال گذشته به عنوان ثروتمندترین تاجر جهان انتخاب شده بود، دیدار و گفتگو نمود.

ریفات حیصارجیکلی اوغلو در پی این دیدار اعلام کرد که کارلوس اسلیم به ترکیه بسیار علاقمند بوده و در زمینه فرصتهای سرمایه گذاری در این کشور در حال بررسیمیباشد.

حیصارجیکلی اوغلو ضمن اشاره به اینکه کارلوس اسلیم به ویژه علاقمند است تا در ترکیه در بخش مخابرات سرمایه گذاری نماید، گفته است که این تاجر ثروتمند که دارایی شخصی اش مقداری بالغ بر 70 میلیارد دلار میباشد، مایل است در دیگر بخشهای جاذب در ترکیه نیز سرمایه گذاری کند.

کارلوس اسلیم بجز مکزیک در بخش مخابرات 19 کشور جهان سرمایه گذاری کرده است.

کارلوس اسلیم که بخش اعظمی از بازار مخابرات مکزیک را نیز در دست دارد، در بخش هایی چون بانکداری و فناوری نیز به عنوان سرمایه گذار فعالیت دارد.

رئیس اتحادیه اتاقها و بورس ترکیه اعلام کرد که در همین چهارچوب کارلوس اسلیم را به ترکیه دعوت کرده و  احتمالا این تاجر ثروتمند در ماههای تابستان به ترکیه خواهد آمد.