SMS Jomalat Tike Dar جدیدترین اس ام اس های طعنه دار در اسفند 90

 

اون لحظه که گفتی : یکی بهتر از تورو پیدا کردم
یاد اون روزایی افتادم که به ۱۰۰ تا بهتر از تو گفتم من بهترینو دارم . . .

 

 

 

 

“دوستت دارم” را برای هر دویمان فرستادی
هم من ، هم او
خیانت میکردی یا عدالت ؟

 

 

 

 

آنان که بودنت را قدر نمی دانند رفتنت را “نامردی” میخوانند  !

 

 

 

 

هر روز این عشق یکطرفه را طی میکنم
یکبار هم تو گامی بدین سو بردار
نترس … جریمه اش با من !

 

 

 

 

از درد دوست نداشتن هایت گفتم … خیانت را تجویز کردند
گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

 

 

 

 

من ، با کناری ات , کنار نمی آیم ! کنار می روم . . .

 

 

 

 

مردی و نامردی، جنسیت سرش نمی شود , معرفت که نداشته باشی ، نامردی !!

 

 

 

 

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند.
نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 

 

 

 

بودم! دیـدم با دیگری شـــادتری ,  رفتم !!

 

 

 

 

خــودَم قَبـــول دارم کـــهنه شـــده ام
آنـــقدر کــهنه کــه می شــوَد رویِ گَرد و خـــاک تَنـــَم یــادگــاری نــوشت . . .
بنویس و برو . . . !!!

 

 

 

 

حـالا کـه میـخـواهـی بـروی  لطفــا قـدمـهـایـت را تنـدتـر بـردار  . . . .
دلـم را فـرستــاده ام دنبـالِ نخــود سیـــاه

 

 

 

 

اینجا زمین است ، زمین گرد است !
تویی که مرا دور زدی ….. فردا به خودم خواهی رسید !!!!
حال و روزت دیدنیست….