ویژگی‌ های یک مرد خوب و ایده ال چیست !؟

ویژگی‌ های یک مرد خوب و ایده ال چیست !؟
وقتی حرف از مرد خوب می‌زنیم خیلی‌ها نمی‌دانند یک مرد خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. برخلاف تصور، مرد خوب کسی نیست که فقط اهل اعتیاد و رفیق‌بازی و خیانت نباشد و درآمد خوبی داشته باشد، بلکه هزار نکته باریک‌‌تر زمو اینجاست.

مشاوران خانواده توصیه می‌کنند برای این‌که مرد خوبی برای همسرتان باشید باید گرفتاری‏های روزانه و مشکلات روزانه سبب نشود با چهره‌ای درهم پذیرای همسرتان باشید (یا اصلا پذیرای وی نباشید!)
دیگر این‌که علاوه بر خرید چیزهایی که در منزل نیاز است، گاهی چیزی را برای همسرتان هدیه ببرید حتی اگر مناسبتی نداشته باشد.

برای این‌که مرد خوبی باشید به همسر خود به شکل یک خدمه نگاه نکنید او همسر شماست. اگر نقصانی در کارها و خانه‌داری مشاهده می‌کنید در موقعیتی مناسب وقتی که خسته نیست با محبت و خوشرویی آن را تذکر دهید و اگر استطاعت دارید و می‌بینید همسرتان به تنهایی از عهده امور منزل بر نمی‌آید، برایش هر چند وقت یک بار یک خدمتکار بگیرید.

این‌که مرتب بودن خانه دوستان و آشنایان و اقوام خودتان را به رخ او بکشید، در او انگیزه ایجاد نمی‌کند.اگر می‌خواهید همسرتان شما را صدچندان دوست داشته باشد، به خانواده اش احترام بگذارید و برای دعوت آنان پیشقدم شوید.

به همسر خود احترام بگذارید و در مقابل دیگران این احترام را بیشتر نشان دهید.

سعی نکنید ثابت کنید همه کاره و جنس برتر هستید، سعی کنید هر‌دو در زندگی برنده باشید.

برای محبت‌کردن لحظه‌ای را از دست ندهید و در محافل دوستانه و خانوادگی، او را تنها نگذارید.

هیچ چیز مثل مشارکت در کارهای خانه، شما را به مردی مهربان و دوست‌داشتنی بدل نمی‌کند.