.::دنياي عجيب ققنوس::.

سلام،
به دنياي عجيب ققنوس خوش آمديد.
همکاري با ما :
در صورتي که مايل هستيد در وبلاگ "دنياي عجيب ققنوس" فعاليت نماييد از طريق اي دي هاي زير با ما در تماس باشيد
hamidreza_amazing@yahoo.com
ads ads ads ads

شعر جالب در مورد عشق اینترنتی

شعر جالب در مورد عشق اینترنتی



دوباره شب شد و من بیقرارم کانکت کن زود بیا در انتظارم
بیا من آمدم پایمسنجر شدم مسحور آوای مسنجر

دوباره شب شد و من بیقرارم کانکت کن زود بیا در انتظارم
بیا من آمدم پایمسنجر شدم مسحور آوای مسنجر
بیا هارد دلت را ما ببینیم گلی از کنج هوم پیجتبچینیم
بیا آیکون نمای بینشانم که من جز آدرس میل ات ندانم
بیاامشبکمی آنلاین باشیم ویاتاصبح تا سان شاین باشیم
بیا فرهاد بی تو باز غش کردوحتی هارد دیسکم هم کرش(قفل)کرد
بیا ای عشق دات کام عزیزم به پای تودبلیوها بریزم
بیا ای حاصل سرچ جهانی بیا اجرا کن آن فایل نهانی
بیادردل تورا کم دارم امشب حدود ۱۰۰گیگا غم دارم امشب!




?