تولید سیگار بدون ضرر در قم

مجری طرح سیگار الکترومکانیکی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم تصریح کرد: این سیگار با افزایش ترشحات مجاری تنفسی فوقانی سرفه‌های تحریکی را درمان کرده و مسیر تنفسی و برونش‌ها را باز می‌کند و سکسکه را از بین می‌برد…

مجری طرح سیگار الکترومکانیکی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم از تولید سیگار الکترومکانیکی بدون مضرات سیگارهای موجود خبر داد.
 
به گزارش ستاد خبری نخستین نمایشگاه اختراعات و سومین جشنواره دستاوردهای پژوهشی استان قم، علی حکمت اندیش با اشاره به ثبت اختراع سیگار الکترومکانیکی اظهار داشت: این سیگار در اردیبهشت ماه سال جاری به ثبت رسیده است.
 
وی خاطرنشان کرد: همکارانی از دانشگاه علوم پزشکی و شرکت دخانیات در این اختراع مشارکت و همراهی کرده اند.
 
مجری طرح سیگار الکترومکانیکی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم با اشاره به محاسن موجود در این سیگار گفت: این سیگار مواد مضر مجود در سیگارها را ندارد و در صورت استفاده ویتامین E به بدن فرد وارد می کند.
 
حکمت اندیش خاطرنشان کرد: نداشتن بوی ناخوشایند و دارا بودن سیستم تهویه مطبوع با بوی نعنا از دیگر ویژگی های این سیگار بوده که نرم کننده سینه بوده و ریه را به وسیله دود آزار نمی دهد.
 
وی با بیان اینکه این سیگار از هارمالین، هارمین، و هارمالول برخوردار است، اذعان داشت: به دلیل وجود این مواد از ارزش دارویی بالایی برخوردار بوده و برای بیماری های سیاتیک و یرقان مفید است.
 
مجری طرح سیگار الکترومکانیکی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان قم تصریح کرد: این سیگار با افزایش ترشحات مجاری تنفسی فوقانی سرفه های تحریکی را درمان کرده و مسیر تنفسی و برونش ها را باز می کند و سکسکه را از بین می برد.
 
حکمت اندیش خاطرنشان کرد: این سیگار علاوه بر نداشتن دود آلودکننده به ضد عفونی و میکروب کشی هوای محیط می پردازد.
 
وی تقویت کننده قلب، کاهش دهنده استرس، رفع خستگی های جسمی و شل کننده عضلات سفت و بالا بردن قدرت تمرکز را از دیگر مزایای سیگار الکترومکانیکی ذکر کرد.