زنی برای مطالبه مهریه خود که ۱۰۰ لپ تاپ تعیین شده همسرش را به دادگاه فراخواند.این زن ۳۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی و دیدار با قاضی خواستار احضار همسر خود شد.

 

 

به گزارش فارس، این زن در حضور قاضی شعبه ۲۴۰ عنوان کرد که مهریه‌اش ۱۰۰ لپ‌تاپ است و آنرا از شوهر معتاد به تریاک خود طلب کرده است.

وی ادامه داد: من مهندس کامپیوتر هستم و همان ابتدا این وسیله را به عنوان مهریه و به خاطر علاقه‌ام به کامپیوتر تعیین کردم.

زن بیان کرد: من قصد جدایی از شوهرم با اینکه او معتاد است، ندارم ۱۰ سال او را تحمل کرده‌ام و به زندگی با او ادامه می‌دهم.

مرد ۳۸ ساله در دادگاه حضور داشت و گفت: من اصلاً همسرم را دشمن خود می‌دانم که حالا به دادگاه آمده است.

وی تصریح کرد: خرج مصرف مواد من زیاد است و نمی‌توانم مهریه همسرم که ۱۰۰ لپ تاب است را پرداخت کنم.

مرد بیان کرد: اگر همسرم مهریه‌اش را به من ببخشد من نیز اعتیادم را ترک می‌کنم و به او نفقه می‌دهم و در کنارش زندگی می‌کنم.

زن افزود: من مهریه‌ام را می‌خواهم و اصلاً به ترک اعتیاد شوهرم کاری ندارم و این موضوع برایم اهمیت ندارد.

وی ادامه داد: شوهرم وضع مالی نسبتاً خوبی دارد و می‌توانم به مرور این مهریه را بپردازد و من آن را مطالبه کنم.

قاضی رسیدگی کننده به این پرونده، مرد را محکوم به پرداخت مهریه زن کرد و همچنین پرونده را به کارشناسی ارجاع داد.