چطور کسل کننده نباشیم؟ 

در اینجا شش خصوصیت افراد کسل کننده را آورده ایم؛ اگر میخواهید دیگران از بودن با شما لذت ببرند و فردی کسل کننده نباشید، این شش خصلت را از خود دور کنید.

آنها:

 
1- یک جمله را مدام تکرار می کند:
فردی که مرتب می گوید: " اوه واقعا؟ واقعا؟ جالب است، واقعا؟" این آدم ها واقعا حوصله آدم را سر می برند!
 
2- فردی که سوالات ساده می پرسد:
افرادیکه حتی زحمت فکر کردن به مسائل ساده را به خودشان نمی دهند و مرتب سئوال می کنند "ما کی حرکت کردیم؟ کی رسیدیم؟ کجا می رویم؟" این سوالها نشان دهنده کنجکاوی نیست، نشانه فراموشکاری و حماقت است!
 
3- فردی که وسط حرف دیگری می پرد:
این کار واقعا بی ادبانه است، وقتی شما دارید چیزی تعریف می کنید او مدام وسط حرف شما می پرد: "راست می گویی؟ این اتفاق واقعا افتاد؟ اوه برای من هم اتفاق افتاده است... او که بود؟ تکرار کن چه گفت؟...."
 
4- فردی که از شما می خواهد مفهوم حرف هایتان را برایش توضیح دهید:
کسی که دوست دارد تمام حرفهایتان را برایش تفسیر کنید و برایش بیشتر توضیح دهید. " منظورت چیست؟ دقیقا چه اتفاقی افتاد؟" شما پس از مدتی از حرف زدن و تعریف کردن خاطره ای برای این دسته از افراد واقعا پشیمان می شوید.
 
5- افرادی که دوست دارند بیشتر خودشان حرف بزنند تا حرف های شما را بشنوند:
این دسته از افراد دوست دارند یک گوش بیکار پیدا کنند و از هر موضوعی که دوست دارند صحبت کنند و مجالی برای حرف زدن به شما نمی دهند.
 
6- موقعیت بدن:
افرادی که هنر گپ و گفتگو را بلدند، موقع حرف زدن به شما نگاه می کنند؛ اما زمانیکه شما دارید با فردی صحبت می کنید و او مدام سرش را به این طرف و آن طرف می چرخاند یا حواسش از شما پرت می شود؛ مطمئنا دیگر دوست ندارید با او صحبت کنید.